دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 2827
با پایان رقابت ۸ تیم؛

هما فاتح لیگ برتر فوتبال استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال هما با پایان دادن به قهرمانی‌های متوالی تیم پناه آفرین، موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم شد.
هما فاتح لیگ برتر فوتبال استان قم شد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های امسال لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم بعد از مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، با برنامه ریزی هیئت فوتبال استان قم و سازمان لیگ این هیئت، از شهریور ماه آغاز شد تا حرارت رقابت‌های لیگ بر‌تر باردیگر علاقمندان به این رشته ورزشی در قم را جذب کند.

در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم امسال نیز همانند چند فصل گذشته، هشت تیم حضور داشتند که بر اساس شیوه جدید برگزاری مسابقات در قالب دیدارهای رفت و برگشت، در مدت ۱۴ هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند تا قهرمان این فصل مشخص شود.

از سوی دیگر تیمی که در پایان فصل می‌توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور استان قم را به خود اختصاص دهد، همانند سال‌های گذشته به عنوان نماینده قم در مسابقات فصل بعد لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شرکت می‌کرد که این مهم بر اهمیت رقابت‌ها و همچنین تقابل جدی تیم‌ها برای کسب مقام قهرمانی افزوده بود.

بعد از ۱۳ هفته رقابت نزدیک و فشرده که تیم‌های فوتبال هما و پناه آفرین را به عنوان جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده بود، در دیدارهای هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم، دو مسابقه در مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برگزار شد که طی آن هر دو مدعی قهرمانی برابر حریفان خود در دیدارهایی حساس و سرنوشت ساز به میدان رفتند.

در دو بازی باقی مانده از هفته پایانی مسابقات، تیم‌های هما و پناه آفرین قم از سد حریفان خود گذشتند تا تفاضل گل تعیین کننده قهرمان مسابقات این فصل لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم باشد که از این نظر تیم هما در شرایط بهتری قرار گرفت تا به سه قهرمانی متوالی تیم فوتبال پناه آفرین در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان قم پایان بدهد.

پناه آفرین مدافع عنوان قهرمانی در حالی که می‌توانست با کسب برتری در آخرین مسابقه خود برابر تیم فوتبال سلفچگان با کسب سه امتیاز این دیدار بار دیگر و برای چهارمین سال متوالی قهرمان این رقابت‌ها شود، هر چه زد به در بسته خورد تا با تساوی بدون گل مقابل حریف سرسخت خود متوقف شده و به سادگی فرصت دیگری برای قهرمانی را از دست بدهد.

اما در دیگر دیدار هفته پایانی تیم فوتبال هما صدرنشین رقابت‌ها به مربیگری رحیم راسخ در دیداری مهم به مصاف تیم فوتبال پیمان قم رفت و در حالی که می‌دانست برای قهرمانی به پیروزی همراه با تفاضل گل بالا نیاز دارد، بدون اینکه به حریف خود مجال نفس کشیدن بدهد، این تیم را با نتیجه پر گل هشت بر یک شکست داد.

در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها تیم فوتبال هما با کسب ۲۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۸ در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، تیم فوتبال پناه آفرین با کسب ۲۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۴ در رده دوم قرار گرفت و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

همچنین تیم‌های فوتبال ارم ساز با ۲۴، سلفچگان با ۲۱، اتحاد شادقلی با ۱۷، پیمان با ۱۶، ایرانجوان با ۱۲ و کیان نوین با ۱۱ امتیاز در مکان‌های سوم تا هشتم جدول رده بندی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم ایستادند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.unuk49na05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما