دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 28274
مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه‌های علمیه کشور:

مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه‌های علمیه کشور از بر گزاری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خبر داد.
مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی اظهارداشت: ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، در رشته‌های حفظ قرآن و حدیث، قرائت تحقیق و ترتیل، تفسیر، معارف حدیث، معارف ادعیه و زیارات، دعاخوانی، اذان و فرازخوانی قرآن در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می‌شود.
 
وی آخرین مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را 20 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند برای ثبت نام از طریق سایت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، بخش دفتر قرآن و عترت به نشانی www. tahzib-howzeh. com اقدام نموده یا در شهرستان‌ها از طریق معاونت تهذیب مدیریت‌های استانی نسبت به این امر اقدام کنند.
 
مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را 17 تا 19 اردیبهشت سال آینده اعلام کرده و افزود: مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات پنجشنبه هفتم اسفندماه امسال به صورت سراسری و همزمان در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc0iqi.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما