يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 28416
شورای بسیج ناحیه امام حسین (ع) قم:

اسلام‌هراسی، پروژه‌ای که دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی استفاده می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسین (ع) سپاه استان قم با محکوم کردن اقدام روزنامه فرانسوی گفت: اسلام‌هراسی یکی دیگر از پروژه‌هایی است که دشمن از آن برای نفوذ در جامعه اسلامی استفاده می‌کند اما باید بداند، بسیاری از شیوه‌هایی که استفاده می‌کند، نه تنها نتیجه‌ای نداشته بلکه نفرت جوامع اسلامی را بیشتر کرده است.
اسلام‌هراسی، پروژه‌ای که دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی استفاده می‌کند
به گزارش قم نیوز، علی‌اکبر خان‌بابایی در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به برگزاری جلسه شورای بسیج شهرستان ناحیه مقاومت امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) اظهار کرد: این جلسه با حضور محمدعلی مختاران فرمانده و حجت‌الاسلام احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع)، نصرالدین اصغری نماینده مرکز راهبردی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، روسا و دبیران کارگروه‌های اقشار در سالن اجتماعات حوزه دو شهید امرالله قربانی برگزار شد.
 
وی برگزاری جلسات این شورا را اقدامی به منظور انتقال تجربه‌ها و تبیین راهکارهای تسریع در پیشبرد اهداف بسیج دانست و اضافه کرد: افراد حاضر در این جلسه در ارتباط با شیوه‌های اختلاف‌افکنی دشمنان و عوامل وحدت ملی و اسلامی نظراتی را ارائه داده و بعد از بررسی‌های مکرر به نتایجی رسیدند.
 
مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه امروزه دشمن ایجاد تفرقه و پراکندی را یکی از راهکارهای اصلی خود برای نفوذ در جوامع اسلامی قرار داده است گفت: ایجاد تفرقه میان امت‌های اسلامی سبب نشان‌ دادن چهره نامناسب از این دین مبین می‌شود و این چهره واقعی اسلام را از دید جهانیان مخفی نگه می‌دارد و چهره غیر واقعی را به دنیا معرفی می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید برای نمایش چهره حقیقی اسلام و از بین بردن اهداف مورد نظر دشمن تلاش کنیم افزود: اسلام‌هراسی یکی دیگر از پروژه‌هایی است که دشمن از آن برای نفوذ در جامعه اسلامی استفاده می‌کند اما باید بداند، بسیاری از شیوه‌هایی که استفاده می‌کند، نه تنها نتیجه‌ای نداشته بلکه نفرت جوامع اسلامی را بیشتر کرده است.
 
خان‌بابایی از برخی گستاخی‌های دشمن به شخصیت‌های برجسته مذاهب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: شورای بسیج شهرستان ناحیه مقاومت امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در پایان جلسه، اقدام روزنامه فرانسوی شارلی‌ابدو مبنی بر انتشار کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
 
وی با بیان اینکه رسانه‌های استکباری با توجه به معیارهای خاصی مطالب خود را در قالب فیلم، کاریکاتور و دیگر برنامه‌های سرگرم‌کننده به مردم تحمیل می‌کنند ادامه داد: دشمن از رسانه‌های خود برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند و این راهکار را همیشه در اولویت قرار داده است.
 
مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسین (ع) سپاه استان قم بسیجیان را سکان‌دار حرکت‌های جهادی جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان با توانایی‌ها و فعالیت‌های خود در فضای مجازی مقابل این حرکت دشمن ساکت نبوده و نخواهند بود و به جهانیان اثبات خواهند کرد که کشورهای استکباری به فلاکت افتاده‌اند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaiynu.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما