دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 28443

عارف:اقتصاد بدون نفت توطئه های دشمنان را خنثی می کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کاهش قیمت نفت پروژه ای سیاسی است و قطعا اقتصاد بدون نفت توطئه های دشمنان علیه نظام را خنثی می کند.
عارف:اقتصاد بدون نفت توطئه های دشمنان را خنثی می کند
به گزارش قم نیوز ، «محمدرضا عارف» روز دوشنبه در دیدار با آیت الله «عبدالله جوادی آملی» از مراجع تقلید در قم، افزود: دولت روحانی در شرایط خاصی مستقر شد و روی کار آمد که با مسائل و مشکلات فراوان پیش رو بود و دولت با روند خوبی جلو رفته است، گرچه با پروژه سیاسی کاهش قیمت نفت مواجه بودیم، اما عنایت خداوند را شاهد هستیم.
 
وی بیان داشت: پروژه اسلام هراسی غربی ها مایه تاسف است و این اتفاقات در غرب نشان از ظرفیت و نگاه انقلاب ما و جایگاه ما در دنیا دارد.
 
وی اظهار داشت: علی رغم همه مسائل و مشکلات انقلاب ما تثبیت می شود و اثرات انقلاب را در همه نقاط دنیا می بینیم.
 
عارف گفت: یکی از دغدغه های ما جوانان هستند و نسل اول انقلاب باید به خوبی پیام آن را به نسل سوم ارایه کند تا از ارزش ها فاصله نگیریم.
 
وی افزود: نگاه فرهنگی به اداره کشور باید وجود داشته باشد و نباید شاهد نگاه سیاسی و امنیتی باشیم، چرا که آن فضای امنیتی که طی هشت سال در کشور حاکم بود، خوب نیست.
 
وی در پایان گفت: استقلال ما مایه اذعان دشمنان نیز هست و اکنون نمایندگان ایران که برای گفت و گو با غرب می روند، با تمام توان استقلال نظام را به نمایش می گذارند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaeynu.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما