چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 28498

تظاهرات مردم قم در محکومیت توهین به ساحت نبی مکرم اسلام

قم نيوز : قم نیوز: مردم قم روز جمعه همزمان با سراسر کشور با برگزاری تظاهراتی توهین نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام را محکوم خواهند کرد.
تظاهرات مردم قم در محکومیت توهین به ساحت نبی مکرم اسلام
به گزارش قم نیوز ، در پی توهین نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام در قالب یک پروژه استکباری صهیونیستی، موجی از خشم و انزجار بار دیگر سراسر دنیای اسلام را فرا گرفته است و مسلمانان در اقصی نقاط عالم به محکوم کردن این اقدام شنیع پرداخته‌اند.
 
مردم ایران اسلامی روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه، با برگزاری تظاهرات این اقدام شنیع سردمداران غربی در توهین به نبی مکرم اسلام را محکوم می‌کنند.
 
راهپیمایی مردم همیشه در صحنه قم روز جمعه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا برگزار می‌شود.
 
شایان ذکر است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است.
 
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بار دیگر در اجرای طرح مذبوحانه استکباری ـ صهیونیستی و با پوشش ظاهری یک نشریه فرانسوی به ساحت قدسی رحمة للعالمین و مقدس‌ترین مقدسات، خاتم الانبیا حضرت محمد عبدالله اهانت وقیحانه‌ای صورت گرفته که این اقدام موهن و از پیش طراحی شده دشمنان کینه‌توز اسلام، قلوب مالامال از عشق به پیامبر رحمت و عطوفت را جریحه‌دار و خشم مقدس تمام آزادی‌خواهان و امت اسلامی را برانگیخته است.
 
در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: طرح شیطانی سردمداران جنایت پیشه غرب و انگلیس مکار که در پس نقابی شوم و با استفاده ابزاری از شیعه لندنی و سنی آمریکایی این مزدوران و دست پرورده‌های آمریکا و انگلیس عملیاتی شده و همانا نیت پلید و هدف اصلی آن تکمیل پروژه اسلام هراسی و توطئه علیه مسلمان و کشورهای اسلامی است که انسجام و هوشیاری همگان در برابر این ترفندها و عکس العمل قاطع و یکپارچه ضرورتی انکارناپذیر است.
 
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه و ایده صهیونیستی محکوم به شکست و فنا،‌ از آحاد مردم متدین عاشق آل محمد(ص) دعوت به عمل می‌آید تا با حضور چشمگیر در صفوف نماز وحدت آفرین جمعه مورخ سوم بهمن ماه، در تظاهرات با شکوهی که پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر میهن اسلامی ایران برای ابراز نفرت و انزجار قلبی از توهین به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حضرت محمد بن عبدالله(ص) از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا برگزار خواهد شد، شرکت فرمایند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaaynu.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما