?>?> افزایش کیفیت کالاهای داخلی سبب دوری مردم از کالاهای قاچاق می‌شود | قم نیوز
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 28512
آیت الله علوی گرگانی:

افزایش کیفیت کالاهای داخلی سبب دوری مردم از کالاهای قاچاق می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت کالاهای داخلی، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم باید به تولیدات کشور خود افتخار کنند و این تعبییر با افزایش کیفیت کالا، عملی می‌شود.
افزایش کیفیت کالاهای داخلی سبب دوری مردم از کالاهای قاچاق می‌شود
به گزارش قم نیوز ، آیت الله سید محمد علوی گرگانی که در دیدار با رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سخن می‌گفت، اظهار داشت: باید عوامل سبب ساز قاچاق را شناسایی کرد و راه‌های پیشگیری از آن‌ها را پیدا کرد.
 
مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر راه کارهای پیشگیری از قاچاق افزود: تخلف در فطرت برخی انسان‌ها وجود دارد و بهترین راه جلوگیری از آن، بستن سرمنشاء تخلف است.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: باید اقدامات جلوگیری کننده از قاچاق بررسی شود و با اتخاد تدابیر لازم، مردم به سمتی هدایت شوند که از قاچاق کالا خودداری کنند و یکی از راه‌های جلوگیری از قاچاق کالا، افزایش کیفیت کالاهای داخلی است.
 
آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری در جهان است که استقلال واقعی را پیدا کرده است و نخستین وظیفه مسئولان، تقویت مصنوعات داخلی و بالا بردن کیفیت برای افزایش رغبت مردم به استفاده از آنهاست.
 
وی افزود: تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که مردم باید به تولیدات کشور خود افتخار کنند و این تعبییر باید در عمل نیز پیاده شود و مسئولان در حوزه مبارزه با قاچاق، باید جلوی فساد را در بدنه مبارزه کننده بگیرند.
 
مرجع تقلید شیعیان، تحقق نیافتن اقتصاد مقاومتی را به سبب معضل قاچاق کالا، گوشزد کرد و گفت: با وجود قاچاق گسترده کالا، اقتصاد مقاومتی به درستی تحقق نمی‌یابد و بهترین راه در تحقق اقتصاد مقاومتی، افزایش تلاش مسئولان برای مبارزه با این معضل شوم اقتصادی است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchimni.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما