پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 28516
آیت الله صافی گلپایگانی:

مسئولان در مسئله مبارزه با قاچاق کالا اهتمام جدی داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید براینکه مسئولان باید در امر مبارزه با قاچاق کالا اهتمام جدی داشته باشند گفت: در امر مبارزه با قاچاق کالا خیر مردم و جامعه و نیز مسائل مهم مردم مدنظر قرار گیرد.
مسئولان در مسئله مبارزه با قاچاق کالا اهتمام جدی داشته باشند
به گزارش قم نیوز ، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی صبح امروز در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید برپرداختن به تمام ابعاد مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: باید جنبه‌های دینی، فرهنگی و اقتصادی مبارزه با قاچاق کالا مورد توجه قرار گیرد.
 
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان باید در امر مبارزه با قاچاق کالا اهتمام جدی داشته باشند افزود: در امر مبارزه با قاچاق کالا خیر مردم، جامعه و نیز مسائل مهم مردم مدنظر قرار گیرد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا باید مورد توجه باشد، عنوان کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستورات دینی و مقررات شرعی اصل باشد.
 
وی با اشاره به اینکه باید در کنار مبارزه با قاچاق کالا رفع عوامل اختلال امور مردم هم مورد توجه باشد خاطرنشان کرد: باید تمام موارد مبتلا به قاچاق از لحاظ دینی و اقتصادی مورد توجه باشد و تنها به یک مورد خاص توجه نشود.
 
آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه گفت: تجارت آزاد و فراهم کردن شرایط آن از مسائل مهم در راستای رفاه مردم است که باید شرایط آن تسهیل شود.
 
مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: در جایی که لازم است امور برای تجارت تسهیل و جایی که خلاف مصحلت است جلوی آن گرفته شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcb0sb5.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما