سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 2857
در رقابت 4 تیم حاضر در گروه دوم؛

ایثار قم میزبان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم میزبان مرحله سوم پیکارهای لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد.
ایثار قم میزبان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور شد
به گزارش قم نیوز، پس از برگزاری مسابقات مراحل اول و دوم لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های حاضر در گروه‌های دو گانه، برای تعیین تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم میزبان مرحله سوم این دوره از رقابت‌ها شد.

در واقع رقابت‌های مرحله گروهی با شرکت هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود تا از بین تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه با انجام بازی‌ها به شکل دوره‌ای، در نهایت تکلیف دو تیم برتر هر گروه برای حضور در مرحله نیمه نهایی روشن شود.

این در حالیست که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر حضور دارد و برای صعود باید با سه تیم دیگر حاضر در این گروه در چهار مرحله به رقابت بپردازد.

تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور کهریزک تهران، ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی هستند.

این چهار تیم برای اینکه بتوانند خود را به جمع چهار تیم حاضر مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته برتر این فصل بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برسانند بعد از مراحل اول و دوم که در اراک و تهران با یکدیگر رقابت کردند از صبح فردا در قم برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، چهار تیم حاضر در این گروه امروز وارد شهر مقدس قم می‌شوند و بازی‌های خود را به مدت دو روز در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند.

مسابقات این مرحله در حالی برگزار می‌شود که هم اکنون در جدول رده‌بندی گروه دوم، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کهریزک تهران مدافع عنوان قهرمانی با شش پیروزی از مراحل اول و دوم در صدر ایستاده است و یکی از مدعیان این فصل نیز محسوب می‌شود.

این در حالی است که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی در مکان‌های بعدی قرار دارند و قطعا تیم دوم صعودکننده را یکی از این سه تیم مشخص خواهند کرد زیرا کهریزک صد در صد صدرنشین این گروه خواهد شد.

تیم بسکتبال با ویلچر کهریزک تهران در حال حاضر بیشترین نفرات ملی‌پوش را در اختیار دارد و احتمالا در این مرحله نیز که از فردا به میزبانی تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار می‌شود، تمام حریفان خود را شکست خواهد داد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.k0x2yt0j5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما