جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 28659
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان عنوان کرد

ایجاد 600 کارگاه قالی بافی برای نیازمندان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت: برای تامین اقتصاد خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی 600 کارگاه قالی بافی ایجاد شده است.
ایجاد 600 کارگاه قالی بافی برای نیازمندان در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در قم، با اشاره به برخی برنامه‌هایی که در دهه فجر از سوی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر در قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای کمک به رشد ازدواج جوانان به 300 نوعروس و داماد مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان کمک هزینه ازدواج به صورت بلاعوض و مبلغ 3 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.
 
وی با بیان اینکه آموزش سبک زندگی از مسائل مهم در ازدواج به شمار می‌رود، تصریح کرد: این آموزش‌ها موجب می‌شود که جوانان ازدواج موفق‌تری داشته باشند که انتخاب درست، فلسفه ازدواج، رعایت اصول بهداشتی و تربیت فرزند و آنچه باید برای داشتن زندگی بهتر بدانند به جوانان در آستانه ازدواج آموزش داده می‌شود.
 
جلالی ادامه داد: برای آگاهی بخشی یک ازدواج موفق و عالمانه کمیته امداد کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های زیر پوشش برگزار می‌کند تا شاهد ازدواج‌های موفق و شایسته جوانان باشیم.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم شناسایی بیماران صعب‌العلاج و ارائه خدمات ویژه و بیشتر به برخی از این بیماران را مورد توجه قرار داد و گفت: مبلغ 40 میلیون تومان برای کمک به این بیماران در نظرگرفته شده است که در دهه فجر به آنان تقدیم خواهد شد.
 
وی همچنین از برگزاری همایش قالیبافی و تولید بهینه در امر فرش خبر داد و بیان کرد: این همایش برای 500 نفر از قالیبافان برنامه‌ریزی شده و در حدود 600 کارگاه قالیبافی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد راه‌اندازی شده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjhme8.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما