شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 28673
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

آغاز برنامه‌های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر و بیت امام(ره)

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم قم برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر را با حضور در حرم مطهر و سپس بیت امام راحل آغاز می‌کنند.
آغاز برنامه‌های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر و بیت امام(ره)
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به اینکه برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است که در طول این دهه مبارک به مرحله اجرا در خواهد آمد تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر از صبح فردا با تجمع در شبستان امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع شرکت کنندگان در این تجمع به ایراد سخن خواهد پرداخت افزود: شرکت کنندگان در این مراسم به صورت دسته جمعی رهسپار بیت امام راحل در قم خواهند شد و به روح ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس اسلامی ادای احترام کرده و با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در بیت امام نیز برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در پایان مراسم بیت امام راحل در قم گلباران می‌شود.
 
وی با اشاره به نقش قم در شکل گیری انقلاب اسلامی تصریح کرد: قم در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشتاز بوده است و امروز نیز در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان قم مراسم‌های ویژه‌‌ای برگزار شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین و تشریح خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmvd0.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما