دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 28733
معاون آموزش‌وپرورش قم :

۳۰۰۰ دانش‌آموز قمی تا نیمه اسفند به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش قم گفت: نخستین کاروان راهیان نور ۱۶ بهمن اعزام می‌شود و این اعزام تا ۱۵ اسفند نیز ادامه دارد که بر اساس آمارها ۳۰۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این اردو شرکت می‌کنند.
۳۰۰۰ دانش‌آموز قمی تا نیمه اسفند به مناطق جنگی اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: مرحله نخست بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی با حضور بیش از 4000 دانشجو از 23 مهر آغاز و تا 5 آذر ادامه داشت.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش قم با اشاره به علت وقفه در این ادامه این اردوی فرهنگی افزود: همزمانی این اردوها با امتحانات دانش‌آموزان و ایام اربعین سالار شهیدان سبب شد تا از ادامه این اردوها صرفه نظر کنیم اما مرحله دوم این اردوی فرهنگی از اواسط بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
 
وی تصریح کرد: نخستین کاروان راهیان نور 16 بهمن اعزام می‌شود و این اعزام تا 15 اسفند نیز ادامه دارد که بر اساس آمارها 3000 دانش‌آموز دختر و پسر در این اردو شرکت می‌کنند.
 
حمزه‌ای گفت: در این اردو دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، فتح المبین، هویزه، خرمشهر و اروندکنار بازدید و در پادگان شهید زین‌الدین در اندیمشک و شهید حبیب‌اللهی در اهواز نیز سکونت می‌کنند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش قم بیان کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای راهیان نور دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که دانش‌آموزان از طریق حضور در این اماکن مقدس با رشادت‌های پدران خود آشنا و حس دفاع از وطن نیز در وجود آن‌ها تقویت می‌شود.
 
وی گفت: حفظ مرزهای عقیدتی مانند مرزهای جغرافیایی برای ما حائز اهمیت است و دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی با این مسئله آشنا می‌شوند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc1mqi.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما