کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله حسینی بوشهری:

محققان در زمینه خلاهای پژوهشی در رابطه با حکومت اسلامی کار کنند

خبرگزاری ايرنا , 14 بهمن 1393 ساعت 18:31

قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: خلاهایی در زمینه پژوهشهای حکومت اسلامی وجود دارد که باید با ارائه آن به محققان، خلاهای موجود در عرصه مباحث پژوهشی مرتبط با حکومت اسلامی برطرف شود.


به گزارش قم نیوز ، آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ روز سه شنبه در آیین رونمایی از زبانهای دوم و سوم تارنمای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و طرح جامع کتابشناسی حکومت اسلامی، اظهار کرد: در معاونت فرهنگی و مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به دنبال کارهای بنیادین، اساسی و کلیدی بوده ایم.
 
رییس مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید از کارهای موازی خودداری شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح کتابشناسی حکومت اسلامی، خلاهای پژوهشی را در این زمینه مشخص می کند تا در موضوعهای مورد نیاز، محققان آثاری را پدید آورند و در زمینه هایی که پژوهش نشده، فرصت برون سپاری برای پژوهش وجود دارد.
 
حسینی بوشهری با بیان اینکه جایگاه مجلس خبرگان رهبری به گونه ای است که مخاطبانی نیز در خارج از ایران دارد، اظهار کرد: سه زبانه شدن تارنمای این دبیرخانه اقدام قابل تقدیری است و این امر زمینه را برای استفاده کاربران عربی و انگلیسی زبان نیز فراهم می کند.
 
وی اعلام کرد: در پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری علاوه بر زندگی نامه اعضای این مجلس و اخبار مرتبط با آن، در آینده مقاله ها و آثار اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز به آن افزوده می شود.
 
در پایان این مراسم توسط آیت الله ˈمحمد یزدیˈ رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری از بخش ˈکتابشناسی حکومت اسلامیˈ و زبانهای عربی و انگلیسی تارنمای مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به نشانی www.rcipt.ir و از زبانهای عربی و انگلیسی تارنمای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به نشانی http://majlesekhobregan.ir به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با هدف ارائه اخبار و اطلاعات پیرامون فعالیتهای دبیرخانه مجلس خبرگان و مرکز تحقیقات علمی این دبیرخانه برای مخاطبان عربی و انگلیسی زبان رونمایی شد.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28763

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28763/محققان-زمینه-خلاهای-پژوهشی-رابطه-حکومت-اسلامی-کار-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir