سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 28772
آیت‌الله حسینی بوشهری:

زبان‌های عربی و انگلیسی سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: با توجه به جایگاه خبرگان رهبری که مخاطبان خارج از ایران با زبان‌های عربی و انگلیسی نیز مطالب و محتوای سایت را دریافت می‌کنند، زبان دوم و سوم سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تدوین و طراحی شد.
زبان‌های عربی و انگلیسی سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در مراسم رونمایی از «زبان‌های دوم و سوم سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و طرح جامع کتاب‌شناسی حکومت اسلامی» ضمن تقدیر از از حمایت‌ها و رهنمودهای آیت الله یزدی در تدوین این طرح اظهار داشت: در معاونت فرهنگی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تلاش شده تا با آرامش مسائل بنیادین مربوط به خبرگان بررسی و انجام شود.
 
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طرح جامع کتاب‌شناسی حکومت اسلامی را حاصل تلاش مجاهدانه دست اندر کاران آن دانست و تصریح کرد: آیت الله یزدی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز در زمنه پژوهش پیرامون موضوع ولایت فقیه بر پرهیز از پژوهش‌های تکراری و موازی تاکید داشتند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه در موضوعاتی که پژوهش صورت نگرفته است فرصت برون سپاری برای پژوهش وجود دارد، عنوان کرد:با توجه به جایگاه خبرگان رهبری که مخاطبان خارج از ایران با زبان‌های عربی و انگلیسی نیز مطالب و محتوای سایت را دریافت می‌کنند زبان دوم و سوم سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز تدوین و طراحی شد.
 
رئیس مرکز تحقیقات حکومت اسلامی پوشش اخبار اجلاسیه ها را از طریق سایت دبیرخانه خبرگان رهبری از جمله برنامه‌های این سایت برشمرد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم کتب، مقالات و آثار اعضای مجلس خبرگان بر روی خروجی سایت  قرار گیرد تا این پایگاه غنای علمی بیشتری داشته باشد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcf0ed0.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما