شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 28847
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

حضور زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب پرشور و شعور بوده است

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: زنان هم در تثبیت و پیروزی این انقلاب و هم بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در جنگ امروز که جنگ اعتقادات است خوش درخشیده‌اند.
حضور زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب پرشور و شعور بوده است
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری در دیدار با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران استان قم که در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: حضور پرشور و هر ساله مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه همواره موجب یأس و سرشکستی بدخواهان در عالم بوده و با امید به خداوند امسال با شور هر چه بیشتری انجام خواهد شد.
 
وی بیان کرد همانطوری که مردان خدا از صدر اسلام با اراده و همت در میدان‌های گوناگون در دفاع از ارزش‌ها کوشا و جدی بودند، مردم امروز نیز با بصیرت و آگاهی بسیار بالا در صحنه‌های مختلف حضور دارند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه انقلاب ما برگرفته از انقلاب جهانی حضرت پیامبر(ص) است، افزود: قطعا این انقلاب تعقیب‌کننده انقلاب جهانی فرزند برومندش حضرت ولیعصر(عج) است.
 
وی در ادامه به حضور پر شور و شعور زنان در صحنه‌های مبارزه با طاغوت و استکبار اشاره و بیان کرد: زنان هم در تثبیت و پیروزی این انقلاب و هم در بعد از انقلاب و علی‌الخصوص در دوران دفاع مقدس و در جنگ امروز که جنگ اعتقادات است خوش درخشیده‌اند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ورود در مسیر و پیداکردن راه صحیح را سخت دانست و خاطرنشان کرد: ادامه دادن این راه سخت‌تر از ورود به آن است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان با برنامه‌ریزی اهداف خود را پیش می‌برند، تصریح کرد: ما باید همواره آگاه و هوشیار باشیم تا از گزند آسیب‌های دشمنان مصون بمانیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciyvar.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما