يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 28897
حضور در راهپیمایی 22 بهمن عبادت است

آیت‌الله جوادی‌آملی: وجود گزینه‌هایی روی میز سخن فرعونی است /غربی‌ها دنباله‌روی تفکر اومانیستی هستند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را یک عبادت توصیف کرد و گفت: غربی‌ها دنباله‌روی تفکر اومانیستی هستند و امروز الفاظ را عوض کرده‌اند ولی همچنان رویه آنها همین است و می‌خواهند کارهای خود را با زورگویی به پیش برند.
آیت‌الله جوادی‌آملی: وجود گزینه‌هایی روی میز سخن فرعونی است /غربی‌ها دنباله‌روی تفکر اومانیستی هستند
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی ظهر امروز در جلسه درس تفسیر قرآن کریم خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به اینکه باید پاسدار خون شهدا باشیم، اظهار کرد: حق خون شهدا بر گردن ما است و باید حرمت خون شهدا را همواره حفظ کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار اهتمام داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما باید همواره پیرو دین بوده و از دین پاسداری کنیم؛ نباید فراموش کنیم که کس دیگری است که امنیت منطقه و کشور را حفظ کرده است.
 
این مرجع تقلید فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشت و با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که نوعی عبادت است با وضو حاضر شویم.
 
وی با اشاره به روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تلاش‌هایی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب صورت گرفت تصریح کرد: با ایستادگی مردم و رهبری امام بود که انقلاب اسلامی شکل گرفت و به پیروزی رسید.
 
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب دشمنان تلاش بسیاری داشتند که نگذارند اندیشه این انقلاب گسترش یابد تاکید کرد: آنها هر روز دم از گزینه‌هایی که روی میز است می‌زنند و این سخن فرعونی است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید در این راهپیمایی با وضو حاضر شویم تاکید کرد: حضور در این راهپیمایی آثار مهمی دارد و با حضور در این راهپیمایی یاد امام و شهدا گرامی داشته می‌شود.
 
آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره به اینکه غربی‌ها دنباله‌رو تفکر اومانیستی هستند گفت: آنها امروز الفاظ را عوض کرده‌اند ولی همچنان رویه آنها همین است و می‌خواهند کارهای خود را با زورگویی به پیش برند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcd5j0x.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما