سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 28957
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب:

دانشگاه ادیان در مقطع تحصیلات تکمیلی 95-94 دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی از میان طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال تحصیلی آینده دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه ادیان در مقطع تحصیلات تکمیلی 95-94 دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جعفرطیاری امروز در گفت‌وگو با فارس در قم گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی از میان طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال تحصیلی 94-95 دانشجو می‌پذیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه غیرانتفاعی ادیان از طریق آزمون اختصاصی اقدام به پذیرش دانشجو از میان طلاب در مقطع کارشناسی ارشد در 20 رشته‌ و دکتری در 18 رشته کرده است.
 
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی اظهار کرد: شیعه‌شناسی، مطالعات تاریخ تشیع، فرق تشیع، مذاهب اسلامی، تصوف و عرفان اسلامی، مذاهب فقهی، فلسفه هنر، فلسفه دین، فلسفه و کلام اسلامی، فلسفه اخلاق، ادیان ابراهیمی، ادیان غیر ابراهیمی، پژوهش هنر، سینما، ادبیات نمایشی، مطالعات معماری ایران، مطالعات فرهنگی رسانه، حکمت هنر اسلامی، مطالعات و تحقیقات زنان گرایش اسلام و حقوق زن و مطالعات و تحقیقات زنان گرایش زن و خانواده رشته‌های موجود در مقطع کارشناسی ارشد هستند که حوزویان علاقمند می‌توانند در آن ادامه تحصیل دهند.
 
وی در ادامه با اشاره به رشته‌های مقطع دکتری بیان کرد: شیعه‌شناسی، تاریخ تشیع اثنی‌عشری، فرق تشیع، مذاهب کلامی، تصوف و عرفان اسلامی، عرفان اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی(ره)، مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی (مذاهب فقهی)، ادیان و عرفان، فلسفه، فلسفه و کلام اسلامی، مطالعات تطبیقی ادیان گرایش الهیات مسیحی، ادیان غیرابراهیمی، حکمت هنر دینی، نقد وهابیت، مطالعات و تحقیقات زنان گرایش حقوق زن در اسلام، مطالعات و تحقیقات زنان گرایش مطالعات نظری جنسیت، مطالعات و تحقیقات زنان گرایش مطالعات تطبیقی زن در ادیان و مطالعات و تحقیقات زنان گرایش زن و خانواده از جمله رشته‌های موجود در مقطع دکتری است.
 
جعفر طیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در مقاطع تکمیلی ویژه طلاب دینی است باید داوطلبان آزمون دکتری دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همراه با مدرک حوزوی و یا مدرک سطح 3 حوزه و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دارای مدرک کارشناسی مورد تائید وزارت علوم به همراه مدرک حوزوی و یا مدرک سطح 2 حوزه باشند.
 
وی با اشاره به اینکه طلاب علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه ادیان از تاریخ 18 بهمن تا 25 اسفندماه سال جاری می‌توانند ثبت نام‌ کنند گفت: داوطلبین با مراجعه به سایت اینترنتی www.urd.ac.ir یا سامانه ثبت نام دانشگاه به آدرس Azmoon.Urd.ac.ir  و انجام مراحل ثبت‌نام  به صورت اینترنتی می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
 
جعفرطیاری خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 11 اردیبهشت سال 94 و دکتری 25 اردیبهشت سال 94 در محل دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی واقع در پردیسان است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdca0onu.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما