جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : 28978
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

فعالیت 15 مدرسه آموزش از راه دور در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 15 مدرسه آموزش از راه دور در استان قم وجود دارد که این مدارس زیر نظر آموزش و پرورش بوده ولی به صورت آزاد مدیریت می‌شود.
فعالیت 15 مدرسه آموزش از راه دور در استان قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاکام امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به اهمیت فعالیت در آموزش و پرورش اظهار کرد: در آموزش و پرورش با توجه به افزایش فعالیت‌های مدیریتی، اهمیت سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی به نیروی آموزشی و اداری قوی نیاز است.
 
وی با اشاره به نبودن تعادل نیروی انسانی بین نواحی یک و چهار آموزش و پرورش گفت: کمتر از 40 هزار دانش‌آموز در ناحیه یک و در ناحیه چهار بیش از 64 هزار نفر دانش‌آموز وجود دارد، در حالی که در ناحیه دو و سه آمار دانش‌آموزی نزدیک به 50 هزار نفر است و در نتیجه بین این نواحی توازن وجود دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به تعداد مدارس آموزش از راه دور اشاره کرد و افزود: 15 مدرسه آموزش از راه دور در استان قم وجود دارد که این مدارس زیر نظر آموزش و پرورش بوده ولی به صورت آزاد مدیریت می‌شود.
 
وی ادامه داد: امتحانات داخلی این مدارس از سوی مدرسه و امتحانات نهایی از سوی حوزه‌های امتحان نهایی برگزار می‌شود.
 
دژاکام با اشاره به کنترل بوفه‌های مدارس گفت: در هیچ شرایطی نباید ساندویچ فلافل، ‌سوسیس، کالباس و نوشابه در مدارس توزیع شود، نرخ مبلغ اجناسی که فروخته می‌شود نیز نباید خارج از نرخ مصوب باشد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdjn0x.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما