کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه قم:

۱۸ هزار قمی به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم , 27 بهمن 1393 ساعت 13:27

قم نیوز:فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: امسال ۱۸ هزار نفر از مردم استان قم، دانشجویان و دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در جلسه ستاد برگزاری اردوهای راهیان نور استان قم که با حضور یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج در سالن شهید درویش ستاد سپاه استان برگزار شد.

فرمانده سپاه قم ضمن تاکید بر حفظ یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ساماندهی خیل عظیم جمعیت که همه ساله به منظور بازدید از مناطق عملیاتی به سمت جنوب، غرب و شمال‌غرب عزیمت می‌کنند، اقدام ارزشمندی است که نصیب دست‌اندرکاران و خادمینی همچون سردار سلیمانی شده است.

وی با بیان اینکه امسال نزدیک به ۶ هزار نفر از مردم استان قم در قالب کاروان‌های راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، گفت: به غیر از این تعداد، چهار هزار نفر از دانشجویان این استان به همت ناحیه بسیج دانشجویی و با مشارکت دانشگاه‌ها به سرزمین‌های نور عزیمت می‌کنند.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: نزدیک به هشت هزار نفر از دانش آموزان این استان نیز به همت سازمان بسیج دانش آموزی و با مشارکت فعال اداره کل آموزش و پرورش استان تا نیمه اسفندماه سال جاری از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور عمومی نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در منطقه علمیاتی جنوب و تاکید ایشان بر اهمیت و ضرورت بازدید از سرزمین‌های نور، ضروری است مسئولان استانی نیز به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند و سپاه استان قم را در اعزام کاروان‌های راهیان نور یاری دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 29045

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29045/۱۸-هزار-قمی-سرزمین-های-نور-اعزام-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir