دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 29047
سرپرست ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم:

نماد فرهنگی و شهری مناسب در قم وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز:سرپرست ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم با اشاره به عدم وجود نماد فرهنگی و شهری مناسب در قم گفت: باید نمادی در خور شأن برای شهر مذهبی قم تهیه شود.
نماد فرهنگی و شهری مناسب در قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اسکان مسافران و زائرین نوروزی اظهار داشت: امسال باید از تمام ظرفیت‌های مساجد، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها برای اسکان مسافران بهره‌مند شویم.

سرپرست ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم افزود: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با عید نوروز تمام دستگاه‌ها باید هر چه سریع‌تر در راستای خدمات رسانی به مسافران و زائران نوروزی آماده شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی گفت: سامانه بلوتوث و پیام کوتاه باید برای ایام نوروز توسط نهادهای مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخابرات و شهرداری باید راه اندازی شود تا مسافران با اماکن و مناطق مختلف قم آشنایی داشته باشند.

عالی‌پور تصریح کرد: متاسفانه در استان قم نماد فرهنگی و شهری مناسبی وجود ندارد که باید مسئولان و مدیران با تلاش خود نمادی مناسب و در خور شهر مذهبی قم تهیه کنند که در این راستا می‌توانند از مسجد جمکران که نمادهای مناسبی را برای معرفی مسجد به زائران تهیه کرده است الگوبرداری کنند.

سرپرست ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم با اشاره به تعطیلی مغازه‌ها در ایام نوروز گفت: باید از هم اکنون جلسه‌ای با کسبه و مغازه‌داران هسته مرکزی شهر برگزار شود تا در ایام نوروز مسافران برای خرید به مشکلی بر نخورند و امکان خرید برایشان در طول شبانه روز فراهم باشد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcbzgb5.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما