پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 29098
رئيس شوراي اسلامي شهر قم :

ارتباط مداوم شهرداری با شهروندان حفظ شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: باید ارتباط مداوم و مستمر شهرداري با شهروندان حفظ شو د.
ارتباط مداوم شهرداری با شهروندان حفظ شود
به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرداری مناطق یک و پنج که با محوریت توجیه بودجه سال ۱۳۹۴ با حضور شهرداران و مدیران مناطق یک و پنج شهرداری قم برگزار شد؛ بر حفظ و گسترش ارتباط مداوم و مستمر شهرداری با شهروندان تأکید کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مناطق در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار داشت: توفیق خدمت به خلق خدا نعمتی است بزرگ که برای شما خادمین شهر فراهم شده است.

وی قرار گرفتن کشور در شرایط خاص اقتصادی و تحریم از سوی کشورهای غربی را یادآور شد و افزود: به پشتوانه مردم، با همدلی، همکاری و تعامل می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم و مشکلات را حل کرده و تحریم‌ها را خنثی کنیم.

بیاتی در ادامه، کار در شهرداری قم را بسیار سخت و طاغت‌فرسا و در عین حال مهم و قابل توجه دانست و اذعان داشت: کار و فعالیت در مجموعه شهرداری و مدیریت شهری بایستی بدون کمترین مشکل و کاستی صورت پذیرد تا مانع از بروز برخی مشکلات در روند انجام امور گردد.

وی لزوم برقرای، حفظ و گسترش ارتباط مستمر و مداوم با شهروندان را یادآور شد و گفت: با تلاش و کوشش باید بتوانیم رابطه صمیمانه بین مردم و شهرداری را پر رنگ‌تر کنیم و دیدگاه منفی برخی افراد به فعالیت‌های شهرداری را از ذهن‌ها پاک کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه خاطر نشان کرد: کارمندانی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند بایستی ضمن آموزش‌های مداوم به صورت مستمر با شهروندان تعامل داشته و از نقطه نظرات آنان استفاده نمایند.

بیاتی همچنین در خصوص بودجه و مسائل درآمدی و هزینه‌های مالی شهرداری مناطق گفت: شهرداری قم پتانسیل مناسبی را برای کسب درآمد دارد و با نگاه به این مهم، بودجه‌ای مناسب و قابل توجه برای سال جدید درنظر گرفته شده است و بایستی در تحقق آن در تمامی زمینه‌ها بکوشیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد عالی سرمایه‌گذاری در شهرداری قم از کارمندان شهرداری تقاضا کرد تا برای جذب سرمایه‌گذار در شهر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و مناطق نیز با تشکیل کمیسیون سرمایه‌گذاری در منطقه خود موارد سرمایه‌گذاری را مشخص و مورد بررسی قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به بیماری شهردار قم و بهبود وضعیت عمومی وی خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که شهردار قم و مجموعه شهرداری قم با جان و دل برای عمران و آبادانی شهرمان می‌کوشند و در مسیر خدمت به شهر کریمه اهل‌بیت (ع) قدم برمی‌دارند که امیدواریم به زودی با حضور آقای دلبری شاهد ادامه روند رو به رشد خدمتگزاری به شهر و شهروندان محترم باشیم.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdch6vni.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما