يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 29134
مدیرکل راه‌آهن قم:

نرخ بلیط قطارهای قم ویژه نوروز ۹۴ افزایش نمی‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه‌آهن استان قم گفت: تمام تلاش ما برای پیشرفت و رفاه مردم و مسافران در ایام نوروزی و کاهش تاخیرات در این ایام است و در ایام نوروز نیز شاهد افزایش بلیط‌های نوروزی نیستیم.
نرخ بلیط قطارهای قم ویژه نوروز ۹۴ افزایش نمی‌یابد
به گزارش قم نیوز فرشاد زادخور  با اشاره به افزایش ظرفیت حمل و نقل مسافران نوروزی از طریق ناوگان ریلی در قم اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده ویژه برنامه نوروزی با افزایش ۵ درصدی ظرفیت جابه جایی مسافر در راه آهن قم برقرار است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم افزود: در ایام نوروز ستاد ویژه‌ای به شکل ۲۴ ساعت برای مدیریت سفرهای ریلی فعالیت خود را آغاز می‌کند و در تهران نیز ستاد مرکزی برای نظارت بر فعالیت‌های استان‌ها تشکیل می‌شود تا در ایام نوروز هیچ تخلفی در زمینه حمل و نقل عمومی به‌وجود نیاید.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما برای پیشرفت و رفاه مردم و مسافران در ایام نوروزی و کاهش تاخیرات در این ایام است و در ایام نوروز نیز شاهد افزایش بلیط‌های نوروزی نیستیم.

زادخور بااشاره به ظرفیت جابه جایی مسافران قم- مشهد عنوان کرد: در حال حاضر ظرفیت جابه جایی روزانه دو هزار ۲۰۰ مسافر در ایام نوروز نیز به طور ثابت باقی می‌ماند اما ظرفیت جابه جایی مسافران قم- تهران کاهش می‌یابد.

مدیرکل راه‌آهن استان قم با اشاره به علت کاهش ظرفیت مسافران قم- تهران در ایام نوروز گفت: در این ایام به سبب تعطیلی دانشگاه‌ها و تردد کمتر دانشجویان در این مسیر، از شش رام قطاری که در این مسیر تردد می‌کنند دو رام قطار کاهش پیدا می‌کند و از ظرفیت آن‌ها برای مسیرهای پرتردد استفاده می‌کنیم.

وی بااشاره به تغییر ساعت حرکت قطار‌ها در سال ۹۴ تاکید کرد: این تغییرات به شکل جزئی و همزمان با افق تعیین می‌شود، البته این مسئله در زمان عملیاتی شدن طرح نیز از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

زادخور بااشاره به استفاده از تکنولوژی روز در این قطار‌ها خاطرنشان کرد: قطارهایی که در مسیر قم- تهران در سفر هستند از بهترین تکنولوژی روز بهره‌مند هستند که مسافران را در کمتر از ۱۰۰ دقیقه و با بهای چهار هزار توان به مقصد می‌رسانند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdci5zar.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

کریم
با تشکر از راه اندازی قطار قم تهران لطفا تدبیری اندیشیده شود که در فاصله 15 کیلومتر به قم سرعت قطار در حد مورچه نشده ومسافرین زودتر به مقصد برسند