سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 29188
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

پرونده مسکن مهر استان قم تا پایان سال ۹۴ بسته می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تعهد قم ساخت ۴۶ هزار و ۵۷۰ واحد بوده که ۳۸ هزار واحد به بهره برداری رسیده است و تا پایان سال ۹۴ پرونده مسکن مهر قم با احداث واحدهای باقی مانده بسته می‌شود.
پرونده مسکن مهر استان قم تا پایان سال ۹۴ بسته می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از ۴۰۰۰ واحد مسکن مهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تا پایان سال ۹۴ پرونده مسکن مهر در استان قم بسته می‌شود و امروز نیز ۴۰۰۰ واحد با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ ملیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: تعهد استان قم در مسکن مهر ساخت تعداد ۴۶ هزار و ۵۷۰ واحد است که تا کنون ۳۸ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان داشت: قریب به ۶هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر دیگر نیز در دست احداث است که تا پایان سال ۹۴ شاهد بسته‌شدن پرونده پروژه مسکن مهر در استان قم هستیم.

بهشتی خاطرنشان کرد: استان قم همواره جزء استان‌های پیشگام در ساخت مسکن مهر بوده که امیدواریم به همت همکاران همواره در جایگاه سه رتبه نخست کشوری باقی بمانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ابراز داشت: یکی از مشکلات مسکن مهر بحث زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی آن‌ها است که سعی داریم با انجام اقدامات مناسبی مشکلات موجود را برطرف کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: در راستای حل مشکلات زیربنایی پروژه مسکن مهر در شهرک پردیسان قم نیز تعامل خوبی با شهرداری قم داشته‌ایم و به‌زودی شاهد رفع مشکلات مربوطه هستیم.

بهشتی افزود: تعداد هشت مدرسه، هفت مسجد، یک کلانتری، سه مرکز تجاری و یک مرکز درمانی تاکنون برای خدمات روبنایی مسکن مهر پردیسان قم احداث شده است و بزودی تعداد دیگری مدرسه، مسجد، مرکز تجاری و کلانتری نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch6zni.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما