چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 29207
قاضی‌زاده هاشمی در دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد

تلاش برای تامین اعتبار پروژه بیمارستان هزار تختخوابی در قم

قم نيوز : قم نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تامین اعتبار برای پروژه بیمارستان هزار تخت خوابی گفت: با تامین اعتبارات لازم برای این پروژه دانشجویان دوره‌های تخصص و فوق تخصص را در این بیمارستان سپری خواهند کرد.
تلاش برای تامین اعتبار پروژه بیمارستان هزار تختخوابی در قم
به گزارش قم نیوز، حسن قاضی‌زاده هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه گروه پزشکی با بیشترین محرومیت آموزشی مواجه هستند اظهار کرد: امیدواریم در جلسات هیئت دولت این موضوع مطرح و اعتبارات لازم را برای این بخش تامین کنیم تا بتوانیم محدودیت‌های دانشگاه علوم پزشکی قم را برطرف کنیم.

وی افزود: زمین‌ بیمارستان هزار تختخوابی توسط بخش خصوصی مشخص شده است و امیدواریم اعتبارات لازم را برای این بخش تامین کنیم تا شاهد پایان این پروژه باشیم تا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بتوانند آموزش دوره‌های تخصص و فوق تخصص را در این بیمارستان پشت سر بگذارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شرایط تحصیل بسیاری از پزشکان برجسته کشور گفت: بسیاری از پزشکان که امروز توانستند مدارج علمی بالایی را کسب کنند در شرایط سختی تحصیل کرده‌اند اما این شرایط سبب نشده تا آنها مانعی بر سر راه خود حس کنند و هیچگاه ناامید نشده‌اند همین امر سبب شده تا دست به موفقیت‌های بزرگی در جامعه علمی بزنند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی نیز نباید موانع و مشکلاتی را عاملی برای ترک تحصیل بدانند، بلکه باید این موانع و سختی‌ها را طی کنند تا بتوانند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به بهره‌مندی دانشجویان از فرصت‌ها گفت: از تمام فرصت‌هایی که در اختیار دارید باید به بهترین نحوه استفاده کنید زیرا زمان هیچگاه به عقب باز نمی‌گردد و نمی‌توان این دقایق سپری شده را جبران کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: امکانات و تکنولوژی عصر حاضر را نمی‌توان با گذشته مقایسه کرد اما در بسیاری از شهرهای بزرگ محدودیت‌هایی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد به طور مثال می‌توان به سالن تشریح دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد که قدمتی ۷۰ ساله دارد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه نباید از زمان حال غافل شد گفت: در برخی مواقع حسرت گذشته‌ها را خوردن و نگرانی برای آینده سبب شده تا از زمان حال غافل باشیم از همین رو مناسب است که با همت و تلاش خود سعی کنیم تا از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشیم.

در این نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دانشجویان به گفت‌و گو پرداخت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcja8e8.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما