پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 29227
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در قم:

ظرفیت‌های فکری جامعه الزهرا (س) برای حل مشکلات زنان استفاده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به بخشی از برنامه ششم توسعه گفت: این آمادگی وجود دارد تا با تعامل بیشتر ارتباطات را قوی‌تر کنیم و از ظرفیت‌های فکری جامعه الزهرا (س) استفاده بیشتری داشته باشیم.
ظرفیت‌های فکری جامعه الزهرا (س) برای حل مشکلات زنان استفاده می‌شود
به گزارش قم نیوز، شهیندخت مولاوردی صبح امروز در حاشیه بازدید از جامعة‌الزهرا (س) با اشاره به اینکه مجموعه علمی بانوان ارزشمند است اظهار داشت: باید در برای تحقق آرمان‌های مشترک و در موضوعاتی مانند حاکمیت سیاسی تعامل بیشتری داشته باشیم.

معاون امور زنان و خانواده بابیان اینکه می‌توانیم با تعامل می‌توانیم به اهداف مشترک دست‌یابیم افزود: این در حالی است که ممکن است در رویکردها تفاوت‌هایی وجود داشته باشد اما برای اهداف مشترک نیازمند تعامل هستیم.

وی بابیان اینکه معاونت زنان در استان‌های مختلف توانایی تعامل مستمر با جامعه الزهرا (س) را دارد خاطرنشان کرد: از همه گفت‌وگوهای درون دینی استقبال می‌کنیم و در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مولاوردی با اشاره به اینکه در سفر به واتیکان صحبت‌هایی در مورد گفت‌وگوهای دینی و مسائل و چالش‌های زنان مطرح کردیم افزود: اجلاس پکن +۲۰ به‌زودی برگزار می‌شود و مشکلات زنان با توجه به تحولات جهان در ۲۰ سال اخیر موردبررسی قرار می‌گیرد که دارای اهمیت برای ما است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به وجود برخی معضلات در رابطه با زنان گفت: مسائلی مانند کاهش فرزندآوری و بحران‌های مربوط به زنان از جمله مواردی است که نیاز به تعاملات جدی‌تری در مورد آن وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا با تعامل بیشتر ارتباطات را قوی‌تر کنیم و از ظرفیت‌های فکری جامعه الزهرا (س) استفاده بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbz5b5.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما