پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 29244
حجت الاسلام قرائتی:

طلاب از ظرفیت‌های فضای مجازی برای نشر دین ‌‌استفاده کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت مناسب است گفت: طلاب از امکاناتی که وجود دارد به خوبی استفاده کنند و از فضای مجازی جهت نشر دین حداکثر استفاده را ببرند.
طلاب از ظرفیت‌های فضای مجازی برای نشر دین ‌‌استفاده کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ زبان دانان حوزوی که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکایی اظهار داشت: امروز اگر جوانان اروپایی وآمریکایی به سمت قرآن بروند نیاز به ترجمه آیات قرآن دارند که ما باید این نیاز آن‌ها را رفع کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز افزود: در مسئله حج افراد به اندازه کافی وجود دارند ولی در زمینه زکات افراد کمی وارد شده‌اند که بایداین نیاز رفع شود.

حجت الاسلام قرائتی بیان کرد: شما سعی کنید برای تبلیغ دین ابتدا درس خویش را فرابگیرید و رفتن طلاب به شهرستان‌های مختلف جهت آموزش احکام دینی آن‌ها را از درس عقب نیندازد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طلاب از اوقات فراغت خویش بخوبی استفاده کنند عنوان کرد: تعطیلاتی که در حوزه‌های علمیه وجود دارد فرصت مناسبی است تا روحانیت از آن جهت تبلیغ دین و فراگیری اموردینی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای موفقیت در کارهای فرهنگی شریک شوید تا بتوانید به هدف خویش برسید، قرآن کریم می‌گوید برای رسیدن به موفقیت باید در کار‌هایتان شریک داشته باشید.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت مناسب است اظهار داشت: طلاب از امکاناتی که وجود دارد به خوبی استفاده کنند و از فضای مجازی جهت نشر دین حداکثر استفاده را ببرند.

استاد حوزه علمیه گفت: تحقیقات نشان داده که اخلاق نسبت به استدلال عامل موثرتری جهت مسلمان شدن افراد دارد شما هم سعی کنید برای نشر دین اخلاق مداری را در نظر داشته باشید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcayunu.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما