جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : 29253
دبیر هیئت دولت:

دولت با برگزاری جلسات کار‌شناسی در صدد برطرف کردن مشکلات جامعه است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دولت با تاکید بر رفع مشکلات مردم گفت: تصمیم گیری در کمیسیون‌های دولت و زیر مجموعه‌های آن جلسات کار‌شناسی و تخصصی است و تلاش می‌کنیم تا صدای جامعه شنیده شود.
دولت با برگزاری جلسات کار‌شناسی در صدد برطرف کردن مشکلات جامعه است
به گزارش قم نیوز، محسن حاجی میرزایی در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد اظهار داشت: دغدغه مشترک همه ما پیشرفت کشور است که دغدغه همیشگی جامعه این است که به دنبال پیشرفت هستیم و برای آن شاخص‌های متعددی مطرح شده است.

دبیر هیئت دولت افزود: وقتی جامعه‌ای به حدی از بلوغ و قابلیت می‌رسد که همه آحاد جامعه در فهم مسائل و حل آن‌ها به نحوخوبی مشارکت داشته باشند که آن جامعه توسعه یافته محسوب می‌شود.

حاجی میرزایی با اشاره به خصوصیات جامعه توسعه یافته بیان کرد: جامعه توسعه یافته جامعه‌ای است که ظرفیت حل مسائل را دارد و قادر است مشکلات را به نحو درستی به اشتراک بگذارد، اگر مشکلات تبادل نظر نشود رفع نمی‌شود.

دبیر هیئت دولت افزود: در دفتر هیئت دولت امکانی را فراهم کردیم که در همه موضوعاتی که در کمیسیون‌های دولت مورد بحث و بررسی قرار بگیرد از ذی‌نفعان مرتبط آن دعوت شود، تصمیم‌گیری در کمیسیون‌های دولت و زیر مجموعه‌های آن جلسات کار‌شناسی و تخصصی است و تلاش می‌کنیم تا صدای جامعه شنیده شود.

وی با بیان اینکه هیئت دولت پیگیر مشکلات مردم است بیان کرد: موضوعی که امروز در همه کمیسیون‌های دولت وجود دارد این است که فعالان اقتصادی که قصد دارند دیدگاه‌های خود را به دولت برسانند این امکان فراهم شده است.

حاجی میرزایی عنوان کرد: تمام پیشنهادهایی که در مسیر تصمیم‌گیری هیئت دولت قرار می‌گیرد در سایت دولت موجود است و همگان می‌توانند متوجه شوند چه مسائلی در کمسیون‌های مختلف در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: اگر ما بتوانیم این ظرفیت را ساماندهی کنیم بخش مهمی از خواسته مردم فراهم می‌شود و از یک طرف مردم با واقعیت‌های نظام اجرایی و کمبودهای آن آشنا می‌شوند و از سوی دیگر تصمیم گیران با واقعیت‌های عرصه عمل ومشکلات مردم آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/132
https://qomnews.ir/vdcaeunu.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما