شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 29355
"غرب به‌دلیل شکست از ایران، مجبور به نشستن سر میز مذاکره شده است"

آیت‌الله سعیدی: آمریکا از دست رژیم صهیونیستی خسته شده است‌

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: آمریکا از دست «متحد شرور» خود یعنی رژیم صهیونیستی خسته شده است و سفر بی‌دعوت نتانیاهو به آمریکا تحقیر این کشور از سوی صهیونیست‌ها بود.
آیت‌الله سعیدی: آمریکا از دست رژیم صهیونیستی خسته شده است‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی که در خطبه‌های نماز جمعه امروز قم سخن می‌گفت، با اشاره ضرورت رعایت تقوا توسط بندگان، اظهار داشت: یک گونه از تقوا وجود دارد که مصونیتی به انسان می‌دهد که شخص با وجود حضور در اجتماع معصیت نمی‌کند، این تقوایی است که از معرفت و شناخت حاصل شده و کمتر یافت می‌شود.

امام جمعه قم افزود: تقوا انسان‌ساز است و انسان با تقوا به کمالات می‌رسد. راه رسیدن به تقوا نیز، جهاد نفس است، انسان با جهاد نفس می‌تواند به تقوا برسد.

وی در ادامه تاسیس کمیته امداد را همزمان با پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد: کمک به نیازمندان یکی از نخستین اهداف انقلاب اسلامی بود و روز تاسیس این نهاد به عنوان روز احساس و نیکوکاری نامگذاری شده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به روز درختکاری گفت: یکی از توصیه‌های ائمه معصومین(ع) عدم قطع درختان بوده و از وظایف حکومت‌ها نیز این است که به درختکاری بپردازند.

آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنانش تداوم انقلاب اسلامی را نشانه حقانیت این نهضت دانست و افزود: غرب با هر ابزاری به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب است، اما موفق به این کار نشده است. باید توجه داشت که غرب به‌دلیل شکست از ایران، مجبور به نشستن سر میز مذاکره با ایران شده است؛ امیدواریم تیم مذاکره‌کننده جلوی زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها را بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آمریکا امروز از دست «متحد شرور» خود یعنی رژیم صهیونیستی خسته شده است، گفت: سفر بی‌دعوت نتانیاهو به آمریکا تحقیر این کشور از سوی صهیونیست‌ها بود.

امام جمعه قم با اشاره به عملیات آزادی تکریت گفت: در این هفته نیروهای عراقی به‌دنبال آزادی شهر تکریت هستند و امیدوارم پیروزی از آن آنها شود.

آیت‌الله سعیدی در خاتمه سفر رئیس‌جمهور به استان قم را دارای برکات فراوان دانست و خاطرنشان کرد: هیئت دولت در این سفر از نظرات مراجع تقلید مطلع شد و مردم قم هم تابع مرجعیت و گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

انتهای پیام/ 132
https://qomnews.ir/vdcdks0x.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما