يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 29378
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

بودجه ۱۱ هزار میلیارد ریالی شهرداری قم تصویب شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در کمیسیون تلفیق بررسی‌های لازم انجام شد و بودجه مصوب ۱۱ هزار میلیارد ریال شد که ۲۱ و نیم درصد بودجه جاری و مابقی هم به بودجه عمرانی که ۸۶۳ میلیارد تومان بود تصویب شد.
بودجه ۱۱ هزار میلیارد ریالی شهرداری قم تصویب شد
به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی صبح امروز در یک صد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به در دستورکار قرار داشتن موضوع استعفا شهردار قم در جلسه امروز اظهار داشت: بودجه سال ۹۴ شهرداری در جلسات کمیسیون تلفیق با حضور نمایندگانی از کمیسیون‌های شورا تشکیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه از بهمن ماه رسیدگی به بودجه ۹۴ آغاز شد افزود: پس از اینکه کمیسیون تلفیق تشکیل شد ۲۲ جلسه کمیسیون تلفیق تشکیل شد که پیشنهاد بودجه ۹۴ شهرداری تصویب شد.

وی افزود: پیشنهاد شهرداری در مورد بودجه معادل ۱۳ هزار میلیارد ریال با سهم جاری ۲۲ درصد، به رقم ۲۸۸ میلیارد پیشنهاد شهرداری و ۸۸ درصد بودجه عمرانی بود.

بیاتی خاطر نشان کرد: در کمیسیون تلفیق بررسی‌های لازم انجام شد و بودجه مصوب ۱۱ هزار میلیارد ریال شد که ۲۱ و نیم درصد بودجه جاری و مابقی هم به بودجه عمرانی که ۸۶۳ میلیارد تومان بود تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه اولویت‌های زیادی در کمیسیون‌های زیر بنایی مورد توجه قرار گرفت گفت: ۴۷ ردیف بودجه در کیسیون تلفیق مصوب شد و ۸۷ میلیارد با این ردیف‌ها به بودجه اضافه شد.

وی با بیان اینکه پیوست بودجه ۶۲۰ میلیارد تومان تصویب شد افزود: در پیوست بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان فاینانس، ۴۸۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت، ۹۰ میلیارد تومان کمک دولت و ۵۰ میلیارد تومان برای سایر بودجه مطرح شد.

بیاتی با اشاره به موضوع استعفا شهردار قم اظهار داشت: در دوره چهارم شهردار قم با رای بالایی انتخاب کردیم و تعامل شهردار قم با مراجع شورای شهر و مردم قم زیاد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از فعالیت‌های شهردار قم در دوره ۱۸ ماهه فعالیت وی افزود: در بسیاری از استان‌های کشور الگو بود و سرآکمد بودیم.

بیاتی با اشاره به بیماری شهردار قم افزود: در جلسه‌ای که با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود شهردار قم به بیمارستان منتقل شد و پزشک ایشان کار استرس دار را برای او منع کرده است.

وی با بیان اینکه سلامتی آقای دلبری برای ما از همه چیز مهم‌تر بود گفت: تنها به این دلیل که بتواند تحت درمان قرار گیرد و در سنگرهای دیگر فعالیته داشته باشد تمایل به کمک ایشان داریم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcivpar.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حق پرست
با سلام و تحیت
متاسفانه شهرداری پردیسان اقتصاد مقاومتی را از بهداشت مردم شروع کرده و زباله ها یک شب در میان جمع آوری می شوند
یک سری به کوچه ها و خیابان ها و مجتمع های پردیسان بزنید و انباشت زباله را ببینید
بازی کردن با سلامت مردم کار درستی نیست لطفا رسیدگی کنید