قم نيوز : قم نیوز: شهردار سابق قم در متن استفا خود گفت: هر چند بر این باورم که فداشدن این جسم ناقابل در این راه ارزشمند است، لکن بیم آن دارم که بیماری‌ام موجب کند شدن قطار پیشرفت شهر عش آل محمد (ص) گردد.
بیم آن دارم که بیماری‌ام موجب کند شدن قطار پیشرفت شهر عش آل محمد (ص) گردد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شهردار سابق قم صبح امروز به صورت رسمی از سمت خود استعفا و شورای اسلامی شهر قم نیز با این استعفا موافقت کرد.

متن استعفای دلبری به شرح زیر است:

به نام آن خالقی که آغاز و انجام کار‌ها به پروانهٔ سلطان ارادت و مشیت اوست

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

السلام علیک یا فاطمه المعصومه (س)

ریاست و اعضا محترم شورای اسلامی شهر مقدس قم

سلام علیکم

خداوند متعال را شاکرم که رخصتی عنایت فرمود تا ۴۳ ماه عمر از عمر خود را در کنار همکاران عزیزم در شهرداری قم، همانان که در سرمای استخوان سوز زمستان و گرمای جانسوز تابستان خالصانه و صادقانه در پیشرفت حرم اهل بیت (ع) و خدمت به زائران و مجاوران کریمه آل الله از هیچ کوششی دریغ نورزیده و هماره افتخارشان خادمی این بارگاه بوده، سپری نمایم و از آنان و خوبانی همچون شما درس‌ها آموخته و کسب تجربه نمایم.

اکنون که به اجبار کسالت و ضرورت دوری از استرس کاری به توصیه پزشکان و شما عزیزان تا رفع کامل بیماری توفیق همراهی با این عنوان از حقیر سلب گردیده، هر چند بر این باورم که فداشدن این جسم ناقابل در این راه ارزشمند است، لکن بیم آن دارم که بیماری‌ام موجب کند شدن قطار پیشرفت شهر عش آل محمد (ص) گردد، ضمن اعلان مراتب استعفای خویش امیدوارم که مانند قبل از این مسئولیت همچنان بعنوان خادم افتخاری این آستان و استان توفیق حضور داشته باشم.

با اذعان به این حقیقت که آنچه در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری اعم از پروژه‌های مهم عمرانی، طرح‌های ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی، نظارت و آراستگی شهر، توسعه فضای سبز و رفاه شهروندی، شهروندی، هوشمندسازی امور و رویکرد اقتصادی و جذب و جلب نظر سرمایه گذاران و بهره گیری از منابع داخلی محقق شده است، لطف پروردگار، عنایت اهل بیت (ع)، تلاش مدیران پیشین، همراهی شما بزرگواران و کوشش شبانه روزی توام با همدلی همکاران عزیزم بوده و آنچه مانده است بضاعت ناچیز حقیر بوده است.

فرصت را مغتنم شمرده، از همه عزیزان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مراجع عظام تقلید علما و فضلا و طلاب عزیز، نمایندگان محترم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، استانداران محترم و همه مدیران استان، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی، اعضا محترم شورای شهر دوره سوم و چهارم و مردم مهربان و قدر‌شناس استان و همه همکاران خدوم شهرداری که در طول دوره خدمتم همواره یاریگر اینجانب بوده‌اند ‌‌نهایت سپاسگزاری را دارم.

در خاتمه از رب جلی برای همگی آرزوی صحت و سربلندی در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و توفیق پیروی از مقام معظم رهبری را مسالت دارم.

به دعا آمده‌ام هم به دعا دست بدار

که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

محمد دلبری

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccs1qi.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
بدرود شهردار مردمی و پرتلاش