پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 29429
مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم خبر داد

جمع‌آوری مقالات مرتبط با پاسخگویی به شبهات دینی در پایگاه اینترنتی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم گفت: مقالات در ارتباط با پاسخگویی به شبهات در پایگاه اینترنتی پاسخگویی به شبهات جمع‌آوری شده ‌و افراد می‌توانند با مراجعه به این منیع اطلاعات جامعی داشته باشند.
جمع‌آوری مقالات مرتبط با پاسخگویی به شبهات دینی در پایگاه اینترنتی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی‌مهر در مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی پاسخگویی به شبهات با زبان انگلیسی و نشریه پاسخگویی به شبهات که ظهر امروز در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم برگزار شد ابراز کرد: حضور فعال طلاب در فضای مجازی می‌تواند راهکاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد اما در این حرکت‌های فرهنگی باید به معیارهای خاصی توجه داشته باشیم.

وی برخی از قابلیت‌های پایگاه اینترنتی پاسخگویی به شبهات با زبان انگلیسی و نشریه پاسخگویی به شبهات را بیان کرد و افزود: مقالات دینی در ارتباط با پاسخگویی به شبهات در این پایگاه اینترنتی و نشریه پاسخگویی به شبهات جمع‌آوری شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این منابع اطلاعات جامعی داشته باشند.

مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم یادآور شد: برای ایجاد این پایگاه اینترنتی و نشریه پاسخگویی به شبهات دینی از کارشناسان دینی بسیاری استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین مطالب را به صورت دسته‌بندی شده در اختیار افراد مختلف جامعه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در بخش ارتباط با خارج پایگاه اینترنتی مذکور افراد انگلیسی زبان هم می‌توانند از منابع و مقالات استفاده کنند گفت: امیدواریم با این حرکت‌های فرهنگی گستره آموزه‌های دینی را در جامعه اسلامی افزایش دهیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1jd0.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما