پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 29430
مدیر حوزه علمیه قم:

پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی نقش مهمی در ترویج معارف دینی دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به رونمایی از پایگاه اینترنتی پاسخ‌گویی به شبهات با زبان انگلیسی توسط مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم گفت: پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی نقش مهمی در ترویج معارف دینی دارد.
پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی نقش مهمی در ترویج معارف دینی دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال در مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی پاسخگویی به شبهات با زبان انگلیسی و نشریه پاسخگویی به شبهات که پیش از ظهر امروز در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به حدیثی از ائمه اطهار (ع) ابراز کرد: افرادی که در عرصه‌های مختلف دینی پژوهش‌هایی انجام داده باید دستاوردهای خود را در اختیار دیگر مردم قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه گسترش معارف دینی باید در اولویت کار طلاب قرار داده شود مطرح کرد: افرادی که مطالعات خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند در روز قیامت جایگاه معنوی بالایی خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به رونمایی از پایگاه اینترنتی پاسخگویی به شبهات با زبان انگلیسی و نشریه پاسخگویی به شبهات توسط مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه قم اظهار کرد: این حرکت فرهنگی اقدام ارزشمندی است زیرا پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی نقش مهمی در ترویج معارف دینی دارد.

وی با تاکید بر اینکه گسترش آموزه‌های دینی در فضای مجازی می‌تواند از ترویج فحشا و فساد در این فضا جلوگیری کند عنوان کرد: امیدواریم با استفاده از این حرکت‌های فرهنگی در فضای مجازی بتوانیم گستره ارائه آموزه‌های دینی را افزایش داده و از گسترش شبهات در جامعه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvkni.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما