دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 29620
با صدور بیانیه‌ای

آیت‌الله مکارم شیرازی تجاوز آل‌سعود به یمن را محکوم کرد

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای فاجعه جنگ اخیر در یمن را که به‌دست رژیم آل‌سعود ایجاد شده است، محکوم کرد.
آیت‌الله مکارم شیرازی تجاوز آل‌سعود به یمن را محکوم کرد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای فاجعه جنگ اخیر در یمن را که به‌دست رژیم آل‌سعود ایجاد شده است، محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به‌شرح زیر است:

بار دیگر تخریب یکى دیگر از کشورهاى اسلامى یعنى یمن به‌دست خود مسلمان‌ها و با بودجه خودشان آغاز شد.

دیروز کشور لیبى و سوریه و بخش عظیمى از کشور عراق مورد تخریب قرار گرفت، تخریبى که تا ده‌ها سال دیگر مرمت نخواهد شد و امروز نوبت یمن است و فردا هم نوبت تخریب‌کنندگان.

جهان‌خواران که اسلام نیرومند را بزرگ‌ترین مانع راه منافع نامشروع خود مى‌دانند، این برنامه عجیب و حیرت‌آور و بى‌سابقه را تنظیم کرده‌اند که کنارى بنشینند و مسلمانان را بر ضدّ یکدیگر تحریک کنند و کشورهاى آنها را به‌دست خودشان ویران سازند و این نیروى عظیم را در هم بکوبند.

و عجب‌تر این‌که مى‌بینند اسرائیل، یعنى سرسخت‌ترین دشمن اسلام از این برنامه حمایت مى‌کند و آشکارا قول همکارى مى‌دهد، باز هم تسلیم خواسته‌هاى آنها مى‌شوند.

از آن بدتر این‌که مجامع بین‌المللى در هیچ‌یک از این هجوم‌هاى ویرانگر موضع درستى نگرفته است و با سکوت یا اظهار نظرهاى سست خود بر این آتش سوزان بنزین ریختند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuqar.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما