سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 29633
مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما:

پخش برنامه هایی با عنوان سبک زندگی در شبکه دوم سیما افزایش می یابد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما گفت: از آنجایی که در چند ماه اخیر وظیفه اصلی شبکه دوم سیما برنامه های اجتماعی شده است به دنبال این هستیم که موضوعاتی مانند سبک زندگی را در شبکه دوم سیما افزایش دهیم.
پخش برنامه هایی با عنوان سبک زندگی در شبکه دوم سیما افزایش می یابد
مهدی آذرمکان در گفت و گو با قم نیوز اظهار داشت: شبکه دوم سیما تا چند ماه پیش به عنوان شبکه کودک، نوجوان و خانواده محسوب می شد و برنامه های زیادی را با موضوع سبک زندگی طراحی کرده بود.

وی افزود: امروز هم شبکه دوم سیما به تهیه برنامه هایی با موضوع سبک زندگی می پردازد که نمونه بارز آن برنامه زنده باد زندگی است که با این رویکرد مدت ها است که از شبکه دوم سیما پخش می شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما عنوان کرد: معتقدیم که شبکه دوم سیما در موضوع سبک زندگی نسبت به شبکه های دیگر بهتر و جامع تر برنامه تهیه کرده است و امیدواریم که بتوانیم برنامه هایی با موضوع سبک زندگی را در شبکه دوم سیما افزایش دهیم.

آذرمکان خاطرنشان کرد: از آنجایی که در چند ماه اخیر وظیفه اصلی شبکه دوم سیما برنامه های اجتماعی شده است به دنبال این هستیم که موضوعاتی مانند سبک زندگی را در شبکه دوم سیما افزایش دهیم.

وی ابراز کرد: برنامه هایی با موضوع سبک زندگی در حال تدوین و تهیه است که این برنامه ها به زودی در شبکه دوم سیما به نمایش گذاشته می شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما تصریح کرد: نمایشگاه بهشت بانو به درستی توانسته است موضوع رسم زندگی، فرصت بندگی را به تمامی اقشار جامعه به ویژه نسل نوجوان و کودک معرفی کند.

آذرمکان بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بهشت بانو در کشور افزایش یابد چراکه این گونه نمایشگاه ها بهترین بیان کننده سبک زندگی در جامعه است.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcc1eqi.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما