پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 29648
منبع : اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف:

طرح آرامش بهاری با نگاهی ارزشی اجرا شده است

قم نيوز : قم نیوز، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اداره کل اوقاف قم در نوروز امسال با برنامه‌ریزی ویژه‌ای، کاری جهادی را همراه با نگاهی ارزشی شروع و طرح آرامش بهاری را به خوبی اجرایی کرد.
طرح آرامش بهاری با نگاهی ارزشی اجرا شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قم اظهار کرد: قم جزو استان‌های ویژه سازمان اوقاف است.

وی افزود: قم از نظر مواصلاتی شاهراه ارتباطی کشور و بیش از ۱۷ استان محسوب می‌شود و به همین دلیل در ایامی مانند نوروز شاهد حضور گسترده زائران و مسافران در این شهر هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضور گسترده مسافران نوروزی در قم حاکی از عشق و علاقه آنها به اهل بیت(ع) و فرزندان آنهاست گفت: این امر جایگاه معنوی قم را در سطح کشور و جهان تشیع ارتقا داده است.

وی ادامه داد: مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در نوروز امسال به صورت شبانه‌روزی و با مدیریتی جهادی و نگاهی ارزشی وارد میدان شدند و طرح آرامش بهاری را با جدیت شروع کردند.

شرفخانی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق و گسترده اداره کل اوقاف قم برای اجرای هر چه بهتر طرح آرامش بهاری در نوروز فاطمی امسال خاطرنشان کرد: تجلی این مدیریت و تلاش جهادی را در آستان مقدس امامزادگان به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه حضور مبلغان روحانی در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه قم در نوروز امسال را مورد توجه قرار داد و افزود: روحانیون سازمان اوقاف در غرفه‌های مختلف مانند مشاوره، کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای و ایستگاه‌های همه واقف باشیم حضوری فعال داشتند که این امر به نوبه خود موجب شده بود استقبال مسافران نوروزی از خیمه‌های معرفت بیشتر شود و رضایت قابل توجهی را از سوی بازدیدکنندگان شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه قم الگوهایی در عرصه فرهنگی و معنوی در طرح نوروزی طرح آرامش بهاری هستند چرا که حضور گسترده مردم و زائران در جوار حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و سایر بقاع متبرکه، نشان از حرکت فعال و ارزشی اداره کل اوقاف قم دارد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcivqar.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما