جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 29664
مدیرکل میراث فرهنگی قم:

بیش از ۴۰۰ هزار زائر در مدارس قم اقامت کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان قم از اقامت ۴۱۸ هزار و ۳۸۳ نفر از مسافران طی تعطیلات نوروز ۹۴ در مدارس قم خبر داد.
بیش از ۴۰۰ هزار زائر در مدارس قم اقامت کردند
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زائران استانداری قم با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۴۳ نفر از مسافران در تعطیلات نوروز ۹۴ در قم اقامت داشته‌اند، اظهار داشت: این تعداد مسافر در قم در مکان‌هایی چون هتل‌ها، مهمانسرا‌ها، خوابگاه‌ها، حسینیه‌ها و تکایا، ورزشگاه‌ها و بوستان‌ها اسکان یافته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان قم با اشاره به اینکه اینکه این تعداد از۲۷ اسفند ماه تا پایان روزسیزدهم فروردین ماه در این استان اقامت یافته‌اند افزود: از این تعداد، ۹۰ هزار و ۵۳۷ نفر از مسافران در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانسراهای قم ساکن شدند.

وی افزود: ۷۹۳ هزار و ۳۴۱ نفر از مسافران نیز در اماکنی چون بوستان‌ها و کمپینگ‌ها، حسینیه‌ها و تکایا و مهمانسراهای ادارات و خوابگاه‌ها اسکان یافته‌اند.

رضایی گفت: اسکان ۴۱۸ هزار و ۳۸۳ نفر نیز در مدارس تدارک دیده شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان قم صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان قم با اشاره به اسکان در سایر مکان‌ها گفت: ۴۲ هزار و ۲۸۲ مورد اسکان در حسینیه‌ها و تکایا، مهمانسرای ادارات، خوابگاه‌ها و در سایر اماکن چون ورزشگاه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgt39x.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما