شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 29670
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم:

۲۰۰ نیروی پرستار در قم نیاز داریم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم از کمبود ۲۰۰ نیروی پرستاری در استان قم خبر داد.
۲۰۰ نیروی پرستار در قم نیاز داریم
به گزارش قم نیوز، غلامحسین حیدری با اشاره به کمبود نیرو در مراکز درمانی قم اظهار داشت: آخرین استخدام دانشگاه علوم پزشکی قم در سال ۸۹ بود و پس از آن هیچ استخدامی نداشتیم که به این دلیل برای خرید خدمات با بخش خصوصی همکاری کردیم تا آن‌ها به صورت قراردادی برای ما تامین نیرو کنند.

وی افزود: قرار است در سال ۹۴ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استخدام نیرو داشته باشد و ما منتظر هستیم سهمیه دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام شود تا ان‌شاالله بتوانیم نیروی جدید جذب کنیم.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: نخستین مرکز درمان در حال ساخت که قابل بهره‌برداری می‌باشد، بیمارستان فرقانی است که امیدواریم اواخر شهریورماه سال ۹۴ افتتاح شود و اگر این اتفاق صورت گیرد با انتقال بیمارستان نکویی هدایتی به این مرکز درمانی کمبود نیرو خواهیم داشت و منتظر مجوز جذب نیرو خواهیم بود تا تامین نیرو کنیم.

حیدری با اشاره به کمبود نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم گفت: از ۳۸ پایگاه اورژانسی که در استان قم داریم، ۱۵ پایگاه از طریق بخش خصوصی تامین نیرو کردیم و باتوجه به اینکه افزایش پایگاه‌های اورژانس را در آینده خواهیم داشت به دنبال تشکیلات مصوب جذب نیرو هستیم تا بعد از آن بتوانیم در این زمینه اقداماتی انجام دهیم.

وی خاطر‌نشان کرد: با یک شرکت خصوصی همکاری داریم که برای ۱۵پایگاه اورژانس ۷۵ نفر و در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم سه نفر تامین نیرو کردیم و از عملکرد تمامی آن‌ها رضایت داریم.

حیدری افزود: کار‌شناسان وزارتخانه بعد از بررسی مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گفتند ۲۹۰ نفر نیروی پرستاری به بیمارستان‌های قم اضافه شود تا مراکز درمانی از این حیث وضعیت مطلوبی داشته باشد اما متاسفانه بیش از ۹۰ نفر نیروی پرستاری مازاد در قم وجود نداشت که تمامی آن‌ها را جذب کردیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdz90x.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما