سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 29707
با حضور در خانه تکواندو؛

رئیس فدراسیون تکواندو از تمرینات تیم ملی در قم بازدید کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان با حضور در خانه تکواندوی استان قم از تمرینات تیم ملی نوجوانان در قم بازدید کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو از تمرینات تیم ملی در قم بازدید کرد
به گزارش قم نیوز، تمرینات تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان امروز در قم ادامه یافت و سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در خانه تکواندو‌ با ملی پوشان دیدار کرد.

تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان که قرار است راهی مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه شود آخرین دور از تمرینات آماده سازی خود را در قم برپا کرده است.

ملی پوشان تکواندوی کشورمان قرار است پس از پایان اردوی آماده‌سازی در قم، روز ۱۸ فروردین راهی تایوان شوند و از روز ۲۲ فروردین مسابقات خود را در شهر تایپه این کشور برگزار کنند.

بر این اساس، سید محمد پولادگر در آخرین جلسه تمرینی این تیم در قم ضمن دیدار با تک تک اعضای تیم ملی نوجوانان از وضعیت خانه تکواندوی استان قم بازدید کرد و سپس در جمع ملی پوشان حضور یافت.

پولادگر در جمع ملی‌پوشان نوجوان، توکل بر خدا را رمز موفقیت آن‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا دانست و از آنان خواست با بهره وری از نیروی معنوی که از حضور در اماکن زیارتی شهر قم دریافت کرده‌اند با تمام قوا و شجاعت پا به مسابقات قهرمانی آسیا بگذارند.

پولادگر در حاشیه حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان با محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم و محمد زوار سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان گفت‌وگو کرد.

ترکیب تیم ملی تکواندوی کشورمان را در مسابقات نوجوانان آسیا آرش تبریزی در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم، علی چهرقانی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، مجتبی فضلی در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، هادی تیران در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم و علیرضا علیاری در وزن منهای ۶۳ کیلو گرم ملی پوشان تکواندو را تشکیل می‌دهند

محمد شیردل در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، امیرحسین وقوعی در وزن منهای ۷۲ کیلوگرم، امیرحسین ساسان در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم و فرشاد قیاسی در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم سایر نفرات ملی پوش ایران هستند و هدایت تیم ملی تکواندوی نوجوانان بر عهده محمدرضا زوار است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceff8w.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما