پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 29740
لاریجانی در جمع مدیران استان قم:

امیدواریم با گفت‌وگوهای هسته‌ای مشکلات هرچه سریع‌تر رفع شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با گفت‌وگوهای هسته‌ای امیدواری برای رفع هرچه سریعتر مشکلات به وجود آمده و ان‌شاءالله تا ماه‌های آینده خبرهای بهتری را خواهید شنید.
امیدواریم با گفت‌وگوهای هسته‌ای مشکلات هرچه سریع‌تر رفع شود
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز پس از دیدار با جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهر قم، اظهار داشت: در سال ۹۴ عمران و آبادانی شهر قم از اولویت‌های مهمی است که در بیانات رهبری به این موضوع اشاره شده است و مدیران استان قم نیز باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عقب ماندگی‌های زیادی در بخش‌های مختلف در استان قم دیده می‌شود افزود: قم از لحاظ سرمایه گذاری و تولید به جایگاه مناسب خود دست پیدا نکرده ‌اما تمدن اسلامی و تفکر اسلامی در قم دارای جایگاه رفیعی است.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های استان قم برای سرمایه‌گذاری استفاده بیشتری شود، خاطرنشان کرد: دامداری و کشاوزی در استان قم، صنایع و توریسم مذهبی از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان در قم برای سرمایه‌گذاری بر آن استفاده کرد.

لاریجانی با اشاره به اینکه کارآفرینان قمی دارای مشکلاتی برای سرمایه‌گذاری در قم هستند، عنوان کرد: امروز هر استانی که بتواند امکانات بیشتری را برای سرمایه‌گذاری در شهر خود ایجاد کند به توسعه بیشتری دست می‌یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از استان‌های کشور اخیراً توانسته ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه جذب کند، گفت: مدیران قم باید از این استان‌ها الگو بگیرند و امکانات لازم برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری را در قم ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و استانداری قم باید وظایف خود را در جذب سرمایه در قم انجام دهند، گفت: بانک‌ها زمینه سرمایه گذاری را فراهم کرده‌اند و تسهیلاتی را در این زمینه ارائه می‌دهد؛ استانداری و شهرداری قم باید برای استفاده از این ظرفیت‌ها وظایف خود را انجام دهند.

لاریجانی با اشاره به اینکه نیاز به تغییر نگرش در مدیران قم برای جذب سرمایه‌گذاران وجود دارد، افزود: باید با دید بازتری به این موضوع نگاه کرد و اگر مدیران قم به فکر ایجاد اشتغال هستند باید به رونق سرمایه گذاری توجه داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله هسته‌ای و مذاکرات اخیر عنوان کرد: با این گفت‌و‌گو‌ها امیدواریم حل مشکلات اقتصادی در کشور تسریع شود، در آینده امیدواریم خبرهای بهتری در این مورد شنیده شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbgzb5.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما