دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 29779
با حضور مراجع معظم تقلید و ریاست مجلس خبرگان رهبری،

همایش بزرگ اساتید تفسیر حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) گفت: یازدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در بیت شریف علامه طباطبایی (قدس سره) که بنام دارالقرآن نامگذاری شده است، برگزار می‌شود.
همایش بزرگ اساتید تفسیر حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مرتضی نجفی قدسی با اعلام برگزاری یازدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در بیت شریف علامه طباطبایی(ره) اظهار داشت: این همایش قرآنی طی دو شب متوالی در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه با حضور مراجع معظم تقلید و ریاست مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) افزود: در این دوره از همایش مفسران قرآن و اساتید تفسیر که با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن برگزار می‌شود، در شب نخست آیت الله جعفر سبحانی و آیت الله جوادی آملی و در شب دوم آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله یزدی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کنند.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: جلسات این همایش قرآنی هر شب بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود و در پایان نیز از دو مفسر قرآن و یک محقق علوم قرآنی تجلیل به عمل می‌آید.

وی تصریح کرد: در شب دوم این همایش عظیم قرآنی که با حضور اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه برگزار می‌شود، از آیت الله ابوالقاسم خزعلی مفسر قرآن و پیشکسوت در عرصه تفسیر قرآن و آیت الله سیدکمال فقیه ایمانی صاحب تفسیر " نورالقرآن" و همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر بابایی مؤلف کتاب‌های روش شناسی تفسیر و مکاتب تفسیری بعنوان محقق علوم قرآنی تجلیل می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(رع) خاطرنشان کرد: دارالقرآن علامه طباطبایی مفتخر است که با دعوت از مراجع معظم تقلید، میزبان یازدهمین دوره همایش اساتید تفسیر قرآن حوزه باشد و به همین مناسبت دوره تفسیری منشور جاوید از حضرت آیت الله سبحانی، کتاب ۲ جلدی تفسیر آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و تفسیر یک جلدی آیت الله خزعلی را به اساتید معظم اهداء می‌شود.

دارالقران علامه طباطبایی(ره) در محل خانه مسکونی علامه طباطبایی(ره) قرار دارد و پذیرای مسابقات و محافل قرآنی با حضور مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdn50x.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما