سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 29799
منبع : پایگاه خبری پلیس

در عملیات مشترک پلیس قم و شرق تهران ۲۰۰ کیلو مواد مخدر کشف شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر قم و شرق تهران خبر داد و گفت: در این عملیات چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است.
در عملیات مشترک پلیس قم و شرق تهران ۲۰۰ کیلو مواد مخدر کشف شد
به گزارش قم نیوز، ‌سرهنگ «غلام عباس بلفکه» در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران پیرامون فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که اقدام به بارگیری و حمل مواد مخدر از مبدأ جنوب کشور به مقصد تهران در خودروهای سواری سبک کرده با حصول اطلاعات موثق مبنی بر اینکه یک محموله سنگین را بارگیری و در حال انتقال آن است طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بلافاصله روز گذشته در یک عملیات مشترک شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات هفت تیم از مأموران شامل دو اکیپ از مأموران اعزامی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران و پنج اکیپ از مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قم محور «کاشان – قم» را تحت پوشش نامحسوس قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با یک نفر سرنشین و خودروی حامل بار شامل یک دستگاه سواری پژو پارس با یک نفر راننده شناسایی و هر سه دستگاه خودرو متوقف شد.

سرهنگ بلفکه اظهار داشت: طی بازرسی از صندوق عقب و صندلی عقب خودرو پژو پارس حدود ۱۴۸ کیلوگرم تریاک در قالب ۱۵ بسته و حدود ۵۲ کیلوگرم مرفین در قالب ۵۰ بسته کشف و مته‌مان نیز تحویل قانون شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1ed0.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما