سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 29874
همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه

جشن های مرکز حجاب ریحانه النبی از تهران تا ارومیه آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی علیها السلام گفت: جشن حافظان حجاب ویژه دانش آموزان فارغ التحصیل مقطع ابتدایی همزمان با اعیاد مبارکه شعبانیه در ۷ شهر مجری طرح ریحانه النبی برگزار می شود.
جشن های مرکز حجاب ریحانه النبی از تهران تا ارومیه آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ابراهیم پور مسئول مرکز حجاب ریحانه النبی علیها السلام با اعلام این خبر افزود: برای دهمین سال متوالی جشن حافظان حجاب برای دختران دانش آموز فارغ التحصیل مقطع ابتدایی برگزار می گردد و در سال جاری بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز عضو این پایه تحصیلی در این جشن بزرگ شرکت داده خواهند شد.

وی گفت: دختران با همراهی مادران خود در این مراسم حضور بهم رسانده و محجبه شدنشان را جشن می گیرند و با خلق لحظاتی به یاد ماندنی خاطره زیبایی از حجاب خود را به یاد خواهند سپرد.

ایشان با اشاره به برنامه های متنوع این جشن گفت: ویژه برنامه این جشن بزرگ، مراسم چادرگذاری است که از هر مدرسه یک نفر به صورت نمادین تاج بندگی را بر سر نهاده و چادری خواهد شد.

این آیین توسط الگوهای برجسته حجاب کشور و شخصیت های مذهبی و سیاسی همچون سرکار خانم آقاجانی بازیگر محجبه، خانم ها آلیا و افتخاری از نمایندگان مجلس, خانم خجسته دبیر ستاد حجاب آموزش و پرورش و خانم حیدری جودوکار مدال آور محجبه انجام خواهد شد.

ایشان افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، این جشن در شهرهای تهران، قم، مشهد، ساری، اصفهان و شاهین شهر و ارومیه اجرا خواهد شد که تاریخ و مکان دقیق آن به شرح ذیل می باشد؛

تهران: این جشن با حضور ۳۰۰ دختر حافظ حجاب، ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن امفی تئاتر مسجد حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرک محلاتی برگزار خواهد شد.

شاهین شهر: این جشن با حضور ۱۰۰ دختر حافظ حجاب، ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن پرورش فکری کودکان این شهر برگزار خواهد شد.

ساری: این جشن با حضور ۲۵۰ دختر حافظ حجاب، ۲۰ خرداد ماه در مجتمع فرهنگی اهل بیت علیهم السلام ساری برگزار خواهد شد.

مشهد: این جشن با حضور ۲۳۰ دختر حافظ حجاب، ۲۲ خرداد ماه در سالن شهید حاتمی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

قم: این جشن با حضور ۵۰۰ دختر حافظ حجاب ۱۸ خرداد ماه در سالن همایش دفتر تبلیغات برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود افزود: جزئیات اجرای جشن حجاب در شهرهای ارومیه و اصفهان به تناوب در اخبار بعدی اعلام می گردد.

انتهاین پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjxoe8.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما