چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 29899
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

رسانه‌ها در راستای روشنگری افکار عمومی در موضوع یمن اقدام کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه در جریان یمن همه به یک سمت گرایش دارند، گفت: اگر اخبار منتشر شده با تحلیل دقیق همراه باشد می‌تواند روی ملت‌هایی که دولت آن‌ها هم به سمت خاصی گرایش دارد، تاثیرگذاری مثبت گذاشت.
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه خبر از نیاز‌های جدی جامعه امروزی است، اظهار داشت: خبر امروز به نیاز اساسی جامعه تبدیل شده و همه مردم کار خود را ابتدا با خبر آغاز می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه مدیران خبرگزاری‌ها در فرایند اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطب دارای نقش برجسته‌ای هستند افزود: برقراری ارتباط با مخاطبان از عوامل مهم تاثیرگذاری در خبر است؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران هم از خبرگزاری‌های معتبر و مطمئن در سطح جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه شاهد هستیم در جریان یمن همه به یک سمت گرایش دارند، خاطرنشان کرد: اگر اخبار منتشر شده با تحلیل دقیق همراه باشد، می‌تواند روی ملت‌هایی که دولت آن‌ها هم به سمت خاصی گرایش دارد، تاثیرگذاری مثبت داشت.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه باید برای شناخت نیاز‌ها و مشکلات ملت‌های دیگر تلاش کرد، گفت: برای این کار نیاز داریم همدلی بیشتری را ایجاد کنیم و افکار ملت‌ها را با هم داشته باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه امروزه در جنگ‌های دنیا سخت‌افزار‌ها تاثیرگذاری زیادی ندارند،عنوان کرد: امروز آنچه که نقش‌آفرین بوده اخبار و جریان‌های نرم افزاری است.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری حوزه علمیه امروز به عنوان منبع اصلی اخبار حوزه علمیه است، گفت: باید همکاری بیشتری بین خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری حوزه ایجاد شده و در زمینه‌های مختلف همکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcgy79x.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما