شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 29924
به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع)

برنامه «دریای سخاوت» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : قم‌نیوز: مدیر گروه معارف و علوم اهل‌بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «دریای سخاوت» به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع) از این رسانه خبر داد.
برنامه «دریای سخاوت» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم‌نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف ویژه سالروز ولادت امام جواد(ع) اظهار کرد: ویژه‌برنامه دریای سخاوت برای شب میلاد امام محمد تقی(ع) تولید شده که هشتم اردیبهشت از ساعت ۲۱:۲۵ تا ۲۳ از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تبیین نقش امام جواد(ع) در تبیین و تثبیت امامت حضرت حجت‌ بن‌الحسن(عج) از جمله محورهای موضوعی برنامه دریای سخاوت است.

مدیر گروه معارف و علوم اهل‌بیت(ع) رادیو معارف با بیان اینکه چگونه می‌توانیم محبوب اهل‌بیت(ع) شویم از محورهای دیگر این برنامه است، گفت: با توجه به نمونه‌های عصر امام جواد(ع) مفاد نامه‌های امام به حاکم سیستان و علی‌ بن‌ مهزیار اهوازی تبیین می‌شود.

صفایی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌‌ سلاله مهر برای روز میلاد امام محمد تقی(ع) تولید شده که ‌‌چهارشنبه نهم اردیبهشت از ساعت ۸:۴۰ تا ۱۰ از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: جوان و جوان‌گرایی در اسلام در قالب سخنان اهل‌بیت(ع) درباره جوانان و توانایی‌های آنها، نمونه‌های تاریخی بهره‌گیری از توانایی جوانان، جوانان شاخص در طول تاریخ اسلام و عملکرد آنها و امامان جوان در این برنامه مطرح می‌شود.

 مدیر گروه معارف و علوم اهل‌بیت(ع) رادیو معارف یادآور شد: تاکید بر شیوه مدیریتی امام جواد(ع) و موفقیت ایشان در مدیریت جامعه در نوجوانی از محورهای دیگر برنامه سلاله مهر است.

 صفایی با اشاره به محورهای موضوعی دیگر مرتبط با امام جواد(ع) برای برنامه‌سازی گفت: مقابله با انحرافات عقیدتی و فرقه‌های انحرافی مانند واقفیه، زیدیه، صوفیه و غالیان، اسماعیلیه و ... از جمله محورهایی است که ظرفیت برنامه‌سازی دارد.

وی عنوان کرد: از موضوعاتی مانند پاسخگویی به شبهات و برطرف کردن آثار اجتماعی آن در زمینه شبهه در تولد و نسب امام جواد(ع)، شبهه در امکان امامت نوجوان، شبهه در امکان اقتدا به نوجوان، شبهه در توانایی مدیریت جامعه از سوی امام نوجوان و... نیز می‌توان در برنامه‌سازی استفاده کرد.

مدیر گروه معارف و علوم اهل‌بیت(ع) رادیو معارف مشکلات فرا روی امام جواد(ع) بعد از شهادت پدر، چگونگی انتقال امامت از امام رضا(ع) به امام هادی(ع) و نقش امام جواد(ع) به عنوان مبین و انتقال‌دهنده امامت، عملکرد سیاسی اجتماعی امام جواد(ع) و سازمان وکلا و عملکرد آن و جوان و جوان‌گرایی در اسلام را از دیگر موضوعاتی ذکر کرد که از ظرفیت برنامه‌سازی برخوردار است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcfj1d0.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما