يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 29937
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
تولیت مسجد مقدس جمکران:

ثبات در مدیریت لازمه فعالیت‌های فرهنگی است‌

قم نيوز : قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به ضرورت ثبات مدیریت در فعالیت‌های فرهنگی گفت: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیازمند ثبات مدیریتی هستیم، زیرا فعالیت‌های فرهنگی، دیربازده بوده و زمانی بازدهی مناسبی دارند که عمیق شده باشند.
ثبات در مدیریت لازمه فعالیت‌های فرهنگی است‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان که در جلسه هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی سخن می‌گفت، اظهار داشت: براساس مصوبات، اعضا باید برای انتخاب عضو نهم هیئت امنا رأی دهند و همچنین دو عضو علی‌البدل نیز انتخاب شوند.

پس از سخنان تولیت مسجد مقدس جمکران، در مورد اعضای هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی رأی‌گیری شد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو نهم انتخاب شد، همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی نیز به عنوان اعضای علی البدل این هیئت امنا انتخاب شدند.

بررسی اساسنامه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی ادامه پیدا کرد و بندهایی از این اساسنامه که در جلسات قبل اصلاح شده بودند، قرائت شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به ضرورت ثبات مدیریت در فعالیت‌های فرهنگی افزود: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیازمند ثبات مدیریتی هستیم، زیرا فعالیت‌های فرهنگی، دیربازده بوده و زمانی بازدهی مناسبی دارند که عمیق شده باشند.

پس از نهایی شدن اساسنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان به عنوان رئیس هیئت مدیره ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی انتخاب شد.

برای تعیین نایب رئیس و دبیر هیئت مدیره رأی‌گیری به عمل آمد که حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی به عنوان دبیر هئیت مدیره و حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود پورسیدآقائی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی نیز به عنوان بازرس اصلی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصابر جعفری به عنوان بازرس علی البدل ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjahe8.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما