يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 30017
منبع : مرکز خبر حوزه

نسخه اندروید نرم افزار «تفسیر نمونه» آیت‌الله مکارم‌شیرازی رونمایی شد‌

قم نيوز : قم نیوز: مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از رونمایی نرم افزار اندروید تفسیر نمونه خبر داد.
نسخه اندروید نرم افزار «تفسیر نمونه» آیت‌الله مکارم‌شیرازی رونمایی شد‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حمید علیان‌نژاد اظهار داشت: این نرم افزار شامل قرآن کریم، ترجمه و تفسیر نمونه است که در محیطی ساده برای مطالعه بهتر و دسترسی سریعتر با فرمت اندروید مخصوص تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی افزود: با توجه به نیازهای امروز و گسترش فن آوری‌های نو، عرضه معارف اسلامی در بستر فضای مجازی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تفسیر نمونه که به اذعان عام و خاص به سبب داشتن متنی شیوا و روان، تفسیری کارگشاست و مورد اقبال گسترده عموم علاقمندان قرار گرفته است، می‌تواند در بستر فناوری‌های نو، خلأ ارتباط ساده مخاطبان با قرآن کریم را از بین ببرد.

علیان‌نژاد افزود: به همین دلیل این کتاب ارزشمند را در قالب نرم افزار اندروید که به گواهی آمارها درصد قابل توجهی از مخاطبان را در برمی‌گیرد عرضه کنیم.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی گفت: در این نرم افزار متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه و تفسیر آیت الله مکارم شیرازی با قابلیت‌های همچون مرتب سازی سوره‌های بر اساس ترتیب نزول، تعداد آیات، شماره سوره و حروف الفبا، جستجو در عناوین سوره‌ها برای دسترسی سریع به سوره، قابلیت جستجوی پیشرفته در متن، ترجمه و تفسیر قرآن، جستجوی کلمات در صفحات تفسیر هر آیه، نگهداری آخرین مطالعه و قابلیت نشان گذاری آیات به کار رفته است.

وی بیان کرد: علاقمندان و کاربران می توانند هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد خود را از طریق رایانامه it@makarem.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0wne.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما