يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 3012
لیگ دسته اول جودو کشور؛

پاسارگاد قم با شکست هیئت قزوین مدعی شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم جودو پاسارگاد قم در دومین هفته مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور در مسابقه حساس با تیم هیئت قزوین به برتری رسید.
پاسارگاد قم با شکست هیئت قزوین مدعی شد
به گزارش قم نیوز، بعد از برگزاری پیکارهای هفته نخست از دور رفت لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور، جودوکاران تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در هفته دوم این مسابقات در تهران به مصاف یکدیگر رفتند که دیدارهای این هفته با یک پیروزی برای تیم پاسارگاد قم همراه بود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون جودو رقابت‌های هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر و دسته اول جودو باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر تهران برگزار شد که طی آن تیم جودو مردان پاسارگاد قم در دو رقابت مهم به مصاف حریفان خود رفت.

در حالی که تیم استقلال در صدر جدول لیگ دسته برتر جودو مردان باشگاه‌های کشور قرار داشت و مسابقات لیگ دسته اول این رشته در دو گروه برگزار می‌شود، در حال حاضر تیم‌های هیئت جودو زنجان و هیئت جودو قزوین در صدر گروه‌های خود ایستاده‌اند.

اما در رقابت‌های هفته دوم از دور رفت جودوکاران تیم پاسارگاد قم در دومین تجربه متوالی حضور در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور در دو مسابقه حساس برابر رقبای خود یک بار پیروز شدند و یک بار هم طعم تلخ شکست را چشیدند.

بر اساس برنامه فدراسیون جودو، رقابت‌های این هفته در گروه‌های دو‌گانه در سه مرحله برگزار می‌شود و طی آن در مرحله نخست دو مسابقه برگزار می‌شود که جودوکاران تیم پاسارگاد قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت دو مسابقه دیگر این گروه را تماشا کردند.

بدین ترتیب در نخستین مسابقه مرحله نخست، تیم جودو جوانان استقلال ایران مقابل تیم هیئت جودوی قزوین صف‌آرایی کردند و در دیگر مسابقه تیم جودو چای گلدان شهر ری در جدالی حساس به مصاف تیم هیئت جودوی همدان رفت که نتایج این رقابت‌ها برای تیم پاسارگاد قم بسیار مهم بود.

اما در رقابت‌های دور دوم در حالی که تیم هیئت جودوی همدان با قرعه استراحت رو‌به‌رو شده بود، در جدالی حساس تیم جودوی پاسارگاد قم مقابل تیم جودوی جوانان استقلال ایران قرار گرفت و در حالی که رقابت نزدیکی با حریف خود داشت، نتیجه را واگذار کرد، ضمن اینکه در دیگر مسابقه تیم چای گلدان شهر ری به مصاف هیئت جودوی قزوین رفت.

همچنین در دور سوم این مسابقات جودوکاران تیم پاسارگاد قم مسابقه‌ای حساس با تیم هیئت جودوی قزوین برگزار کردند که در این مسابقه شکست در جدال با تیم استقلال را جبران کرده و موفق به کسب برتری مقابل تیم جودو هیئت قزوین شدند، ضمن اینکه در دیگر مسابقه این گروه تیم هیئت جودوی همدان برابر تیم جودوی جوانان استقلال ایران به میدان رفت.

در گروه نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های جودو مردان ایران خودروی آذربایجان، هیئت جودوی زنجان، پالایش گاز ایلام، هیئت جودوی بوشهر و تله کابین استان یزد قرار دارند و دیدارهای این گروه نیز این هفته در سه مرحله به انجام می‌رسد.
انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.znxt23nviftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما