يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : 30128
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شهردار جدید قم فردا معارفه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه صلاحیت حسین باقری به عنوان شهردار قم در وزارت کشور تایید شده است، افزود: مراسم معارفه شهردار جدید قم فردا در ساختمان شهرداری قم برگزار می‌شود.
شهردار جدید قم فردا معارفه می‌شود
به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی صبح امروز در یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مسئله تجاوز عربستان به یمن اظهار داشت: این عملیات تروریستی اقدامی وحشیانه و خلاف اصول اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بااشاره به اینکه استکبار جهانی از این روند حمایت می‌کند افزود: جنایات زیادی در این کشور در حال اتفاق افتادن است و کودکان بسیاری هر روز کشته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پشتیبان این جنایت است عنوان کرد: امیدواریم کشورهای حامی عربستان از این کار صرف نظر کنند و سازمان‌های مربوط به حقوق بشر به مردم یمن کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انتخاب حسین باقری به عنوان شهردار جدید قم افزود: مدارک را به وزارت کشور ارسال و روند قانونی را در وزارت کشور طی کرده‌ایم، وزارت کشور هم بر اساس قانون باید پس از ده روز مغایرت‌های قانونی را اعلام می‌کردند که مغایرتی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه حکم قانونی باقری صادر شده است و سکان شهرداری قم به ایشان سپرده شده است، گفت: امیدواریم با حضور شهردار جدید سرعت بیشتری به کار‌ها داده شود و برنامه سالانه شهرداری محقق شود.

بیاتی با بیان اینکه باقری در گذشته در رده‌های کشوری مسئولیت داشته است تصیح کرد: مدیریت سازمان بحران و معاونت وزیر از جمله سمت‌هایی است که باقری در گذشته داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه امیدواریم باقری با سابقه طولانی مدیریت اجرایی خود بتواند در قم اقدامات خوبی داشته باشد گفت: معارفه شهردار جدید فردا در ساختمان شهرداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjf0s.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما