يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 30258
رئیس شورای شهر قم:

قرارداد فروش اوراق مشارکت مترو قم با شرکت‌های تامین سرمایه منعقد می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز:رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اوراق مشارکت مترو قم با بازارگردانی از طریق شرکت‌های تامین سرمایه به فروش می‌رسد و با امضای این قرارداد بودجه لازم برای اجرای عملیات عمرانی مترو قم تامین می‌شود.
قرارداد فروش اوراق مشارکت مترو قم با شرکت‌های تامین سرمایه منعقد می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی صبح امروز در یک صد و بیست و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن اجلاس این شورا برگزار شد با تبریک عید مبعث اظهار داشت: امیدواریم کشورهایی که ادعای مسلمانی دارند از پیامبر تبعیت کنند و اقدامات آن‌ها خلاف اسلام نباشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مسئله انتخاب شهردار در قم افزود: باقری شهردار منتخب شورای شهر قم امروز به وزارت کشور مراجعه می‌کند.

وی بابیان اینکه رایزنی‌های لازم با وزارت کشور انجام شده است بیان کرد: طرف دو سه روز آینده مقدمات اعلام حکم شهرداری باقری از وزارت کشور صادر می‌شود.

بیاتی با بیان اینکه در وزارت کشور روند قانونی طی شده است گفت: مشکلی برای صدور حکم وجود ندارد و به زودی این حکم اعلام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع فروش اوراق مشارکت پروژه مترو قم اظهار داشت: شورا سه نفر را برای بررسی و انجام امور مربوط به فروش ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو تعیین کرد.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه هفته گذشته جلساتی با این موضوع تشکیل شده است گفت: قرارداد فروش اوراق مترو قم با شرکت‌های تامین سرمایه آماده شده است و ظرف روزهای آتی امضا می‌شود.

بیاتی خاطر نشان کرد: اوراق مشارکت مترو قم بابازارگردانی از طریق شرکت‌های تامین سرمایه به فروش می‌رسد و با امضای این قرارداد بودجه لازم برای اجرای عملیات عمرانی مترو قم تامین می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch6inx.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما