دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 30283
به مناسبت يكصدمين پرواز بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم:

از پرسنل اورژانس و تيم پروازی با حضور مسئولان استانی تقدير شد

قم نيوز : قم نیوز: در اين مراسم كه با حضور فرماندار قم، رئيس پليس راهور استان، رئيس دانشگاه علوم پزشكی قم، رئيس اورژانس ۱۱۵ استان و جمعی از مديران و مسئولان دانشگاه برگزار شد، از زحمات نه ماهه تيم پروزای و امدادی پايگاه اورژانس هوايی ۱۱۵ قم تقدير به عمل آمد.
از پرسنل اورژانس و تيم پروازی با حضور مسئولان استانی تقدير شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ جمشيدي در اين مراسم با اشاره به آمار تصادفات منجر به فوت استان اظهار داشت: خوشبختانه آمار فوت ناشي از تصادفات استان قم در سال گذشته نسبتا كاهش داشته است كه اين مرهون زحمات شبانه روزي پرسنل اورژانس به ويژه عزيزان امداد هوايي است.

رئيس پليس راهور قم در ادامه با اشاره به اين كه راه هاي مواصلاتي استان جوابگوي اين حجم سنگين ترافيك نيست گفت: بيشتر مشكلات موجود در استان قم مربوط به نبود زير ساخت هاي لازم در استان است كه اين موضوع باعث شده است به خصوص در تعطيلات شاهد ترافيك سنگين در راه‌هاي مواصلاتي استان باشيم.

در ادامه فرماندار قم ضمن تقدير و تشكر از زحمات عزيزان اورژانس هوايي گفت: با توجه به كمبودهاي موجود بايستي ضمن مديريت موقعيت كنوني استان از لحاظ ترافيكي برنامه‌ريزي بلند مدت و ميان مدتي را براي آينده داشته باشيم تا بتوانيم با توجه به رشد روز افزون تعداد اتومبيل در كشور و استان مديريت خوب و منسجمي را در بحث كنترل ترافيك استان داشته باشيم .

در پايان با اهداي هدايايي از زحمات تيم پروازي امداد هوايي اورژانس تقدير به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfm0dm.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما