پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 30341
دبیر کل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب:

رعایت حجاب نیازمند جریان تحول اجتماعی از درون خود افراد است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب گفت: اراده خداوند بر این نیست که رشد و سعادت جامعه را با اتکاء به مسائل غیبی برطرف کند، وضعیت حجاب نیازمند تحول اجتماعی از درون خود افراد می باشد.
رعایت حجاب نیازمند جریان تحول اجتماعی از درون خود افراد است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین دعایی در اجلاسیه سراسری «عفاف، عزت، عشق» که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب از آموزه های فکری و ذاتی است و اسلام تاکید فراوانی بر موضوع حجاب و اجرای آن در جامعه دارد.

وی افزود: اراده خداوند بر این نیست که رشد و سعادت جامعه را با مسائل غیبی برطرف کند، وضعیت حجاب نیازمند تحول اجتماعی از درون خود افراد می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دعایی اظهار داشت: به همین دلیل از وظایف مومنین اجرای دستورات دینی از درون خانه است و هر مسلمانی باید موضوع حجاب و عفاف را از منزل خود شروع کند.

دبیر کل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب با بیان این که در سال های گذشته تنظیم وظایف و قوانین در موضوع عفاف و حجاب صورت گرفته بود به تکلیف امروز جامعه اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: وظیفه هر فرد مسلمان این است که از کنار منکرات به راحتی عبور نکند و تذکر دهد.

وی اظهار داشت جبهه فرهنگی عفاف سازمانی مردمی و متشکل از نهادهای علمی و فرهنگی و اجرایی و صاحب نظران حوزه و دانشگاه به منظور تقویت و سازماندهی عفاف و توانمند سازی در جامعه تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دعایی از رونمایی طرح پورتال عفاف و حجاب خبرداد و گفت: این طرح چهارراه ارتباطی فعالیت های عرصه حجاب عفاف و عزت است و همه می توانند به نوعی محصولات خود را در این پورتال عرضه کنند و فضای خوبی برای ارتباط گسترده و بهتر در عرصه عفاف و حجاب می باشد.

دبیر کل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب از جمله موضوعاتی است که اختلاف آرا در آن وجود دارد و به همین دلیل منشور عفاف و حجاب تشکیل شده که مبنای فکری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca6ene.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما